Насловна  |  Бележница  |  Новинарско ћоше  |  Линк - нови изглед и повећан број страна у 2009-тој
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Новинарско ћоше

15. 12. 2008.

Линк - нови изглед и повећан број страна у 2009-тој

Редакција часописа ЛИНК, месечника посвећеног медијским темама, најављује промене у изгледу листа и повећање броја страна у 2009-тој.

Више о листу који је намењен професионалним новинарима и медијским радницима можете сазнати на www.mediart.org, а о могућностима претплате на www.mediart.org/index.php?view=subscription

У овом јављању УНС-у, за рубрику Новинарско ћоше, редакција је укратко представила овај месечник и пожелела свим нашим члановима срећну Нову годину и божићне празнике.

Линк нуди јединствен и оригиналан садржај (не преписујемо са интернета) кројен по мери онога ко од медија живи: шта се може, а шта не (и зашто), где су други успели, а где нису (и зашто), шта у свету и код нас пролази, а шта не (и зашто), чему би се могло тежити (и зашто), какви алати стоје на располагању (и шта се све може са њима), медијски човек појединац (и шта он то има и може да има у овом послу), шта је ново (и има ли то смисла на овим просторима), огледало (где је ту мој медиј и где сам ту ја) и FAQ (не само као одговор, него као цела прича). Наравно, и још...

За Линк пише око две стотине сарадника из земље и иностранства – главни уредници, медијски експерти, новинари са дугогодишњим стажом, чланови продукцијских тимова, предавачи на медијским катедрама... Гарантујемо да ћете истовремено, а можда и раније, бити обавештени о медијским новостима из Србије, Црне Горе, БИХ, Хрватске, Словеније, Македоније, Бугарске, Румуније, Мађарске, Словачке, Чешке, Пољске, Белорусије, Украјине, Јерменије, Велике Британије, Француске...

Линк има на располагању најновије и најрелевантније информације јер је у свакодневном контакту са републичком и покрајинском администрацијом, НВО сектором, представницима међународне заједнице који брину о медијима на западном Балкану и партнерима, као што су: Стратеџиk Маркетинг (СММРИ група), Викенд Медиjа Фестивал (Ровињ),  Basic Lead - Discop(Париз), Медија центар Београд, Медија центар Ниш, НетНовинар – Медиjа Центар_онлajн, Центар за истраживачко новинарство Сарајево, Центар за истраживачко новинарство Загреб и други.

Уз Линк претплатницима у 2009. обећавамо и три књиге из едиције ЛИНК ПЛУС –МЕДИАЛОГИКЕ Срђана Дамњановића, ВИДЕО СНИМАЊЕ Синише Исакова и још један наслов, који је изненађење.

Сарадници Линка пишу за DISCOP LINK, VIDEO AGE, MIRACLE SCREENING, MILLECANALI, HOLYWOOD REPORTER, A4... у Линку се њихови текстови читају на нашем језику.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси