Вести
17. 05. 2022.
Имамо право да одгледамо телевизијске прилоге које смо лане папрено платили
Могли бисмо да утврдимо како су (и јесу ли уопште) новинари и њихови саговорници били костимирани, маскирани и нашминкани, а могли бисмо да видимо и декоре, костиме и маске из тих прилога, што је, као пројектни трошак, децидно наведено у суботичком пројекту. Сав тај (наводни) шминкерај и костимирање новинара и њихових саговорника Суботичани су лане платили 2.500.000 динара
Владан Стефановић, власник Телевизије Суботица и Милан Швељо, власник продукцијске куће “Видео креатива тим”, више од месец дана одбијају да нашој редакцији доставе 20 кратких медијских прилога, начињених у оквиру прошлогодишњег суботичког пројекта поменуте продукцијске куће.
Потез двојице власника приватних предузећа са аспекта јавног интереса није оправдан. Поменуте медијске прилоге Суботичани су лане укупно платили 2.500.000 динара и имају право да виде за шта су издвојили толики новац.
Поред осталог, Суботичани су костимирање, маскирање и шминкање “извођача” (какао је дословно наведено у рачуну фирме „Видео креатива тим“ испостављеном фирми Владана Стефановића “V Production”) платили 320.000 динара.
Додатних 200.000 динара издвојено је за декор, костиме, маске и разраду идејних скица. Овај трошак плаћен је Удружењу грађана “Ја волим Сомбор” које предводи Вања Ђекић, уредница сајта 025.rs и чест учесник медијских комисија, поред осталог, као представница Стефановићевих медијских организација.
Када бисмо имали прилику да одгледамо суботичке медијске прилоге “Видео креатива тима”, могли бисмо да видимо како су (и јесу ли уопште) новинари и њихови саговорници били костимирани, маскирани и нашминкани, а могли бисмо да видимо и декоре, костиме и маске из тих прилога, што је, као пројектни трошак, децидно наведено у суботичком пројекту поменуте фирме.
Ово тим пре што прилоге „Видео креатива тима“, о којима овде говорим, нико од Субоитчана које је наша редакција анкетирала до сада није видео, нити је за њих чуо.
Наша редакција прегледала је све доступне прошлогодишње видео садржаје Телевизије Суботица на интернету и нигде није пронашла ниједан прилог “Видео креатива тима”.
Једини доказ да те емисије постоје и да су емитоване на Телевизији Суботица, према слову одобреног пројекта, тренутно је писана потврда фирме „ВТВ д. о. о“ Владана Стефановића.
Сав новац, добијен лане у Суботици, Швељо је пребацио организацијама и фирмама Вање Ђекић (“Ја волим Сомбор”), Мирјане Ђерић (“Медиа 025”) која је у међувремену угашена, Владана Стефановића (“VTV Production”) и Селме Николић (“Зоом медиа СН”).
О бачком конкурсном троуглу Суботица – Сомбор – Колут нико до сада није био спреман да отворено говори.
Секретаријат за друштвене делатности суботичке градске управе, који предводи Јасмина Стевановић, сматра да су поменути трошкови оправдани у оквиру медијског пројекта, новинари јој одговарају да медијски садржаји нису сценске изведбе.
Грађани ништа не знају о медијским садржајима које су, у овом случају, папрено платили, а протагонисти пројекта пркосе закону и одбијају да јавности прикажу снимљени материјал.
Неплаћена маскарада, животне околности за које нам сугеришу да су нормалне, шта ли?
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.