Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  REM: Pred izbore analitičari prednjačili u medijima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

30. 06. 2020.

Izvor: Tanjug

REM: Pred izbore analitičari prednjačili u medijima

Regulatorno telo za elektronske medije (REM) u poslednjem izveštaju navodi da si u poslednjoj sedmici pred izbore najveći prostor u medijima dobili politički analitičari, a da su po ukupnom vremenu predizbornim temama prednjačile televizije N1, RTV i Hepi.

U redovnom informativnom programu najviše pažnje izbornim temama posvetili su N1, nešto više od 20 sati, Hepi TV 16 sati i Nova S 11 sati i 35 minuta od ukupno.

Na RTS 1 najveću pažnju dobili su ''ostali učesnici'' - Republička izborna komisija, GIK, Cesid, OEBS, ... što je 15,51 odsto vremena. Sa 13,23 odsto vremena sledi lista Za našu decu, pa koalicija Za mir koju je predvodio Čedomir Jovanović - 10,05 i Jedan od pet miliona sa 9,77 odsto vremena. Na petom mestu po predizbornom vremenu su analitičari pa UDS, PSG i Metla.

Najviše vremena na RTV 1 dobila je koalicija okupljena oko SPS-a, 11,88 odsto vremena, a potom sledi lista Za našu decu sa 10,26 odsto ukupnog predizbornog vremena. Među prvih pet koji su na toj televiziji dobili najveći prostor su i SRS, Za kraljevinu Srbiju i Metla.

Na TV Pink najviše pažnje posvećeno je listi Za našu decu i analitičarima, po oko 22 odsto ukupnog vremena, a potom UDS-u, radikalima, koaliciji Čedomira Jovanovića i listi Aleksandra Šapića.

Na Hepi TV najviše prostora dobili su lista Za našu decu - 32 odsto i radikali 12 odsto. Analitičari su dobili 11 odsto ukupnog vremena a potom slede koalicija oko SPS-a, ona predvođena Zukorlićem, Zavetnici, a sledi Narodni blok predvođen Velimirom Ilićem.

Prema monitoringu koji je sproveo REM na TV Prva najviše - četvrtinu vremena - dobili su analitičari, a potom slede lista Za našu decu, UDS, Metla 2020 i Koalicija za mir i ona okupljena oko SPS-a. TV N1 nešto manje od polovine vremena - 13 sati posvetila je analitičarima, zatim ostalim učesnicima kampanje, poput RIK-a i nevladinih organizacija za posmatranje izbora.

Kad je reč o strankama, Savez za Srbiju, koji nije učestvovao na izborima, dobio je 6,29 odsto vremena, a PSG 4,29, te Narodni blok 3,44. Pobednička koalicija Za našu decu dobila je 0.34 odsto vremena i po zastupljenosti je bila na 17 mestu, odmah posle radikala i Suverenista.

Na Novoj S najviše pažnje u programu su takođe dobili analitičari, skoro šest sati, što je nešto više od polovine vremena, a potom Savez za Srbiju u bojkotu izbora sa 87 minuta ili 12,61 odsto, zatim ostali učesnici kampanje, a onda lista Aleksandra Šapića i šabački Zajedno za Srbiju i PSG, pa incijativa Ne davimo Beograd.

Lista Za našu decu, koja je na izborima osvojila 60,68 odsto glasova birača, bila je na 18 mestu po vremenu dobijenom u programima posvećenim izborima na toj televiziji.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi