Вести
03. 07. 2014.
Добар портал не подразумева добру зараду
Велика улагања које је лондонски Гардијан имао за развој свог портала у САД – по свему судећи неће се исплатити. Ових дана се очекује да Гардијан објави губитак од још неколико милиона долара на овом пројекту.
Guardian News & Media (GNM) је потрошио шест година и десетине милиона долара у покушају да се пробије на америчком медијском тржишту.
У последње три године ангажовано је на десетине новинара у Њујорку, како би за свој сајт обезбедили вест и информације које ће привући посетиоце на, иначе, бесплатни сервис намењен Американцима.
Међутим, осим награда и признања за стратегију и квалитет садржаја портала, пројекат и даље има велике губитке.
Уредник портала Алан Русбриџер, који операцију води из Лондона, сматра да проблем лежи у чињеници да Гардијан још није успео да стекне поверење америчких агенција и оглашивача.
"Тешко је пробити се на америчком тржишту оглашавања", каже Русбриџер.
"Познавање људи и стварање односа на тржишту оглашавања је важно и захтева време. Није исто направити добар сајт и имати добре приходе од огласа. Људи и односи су важнији".
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.