Вести
19. 07. 2014.
#DigItalNight окупља познате и утицајне!
За тачно недељу дана у клубу „Ресет" код Новог Сада, у оквиру #DigitalNighta, магазин Story представиће свој нови веб-сајт.
Након више-месечног рада врхунског тима стручњака, Story сајт одушевиће посетиоце новим, модерним дизајном и садржајнијом понудом вести.
У престижном клубу „Ресет" у Сремској Каменици, на само неколико минута од Новог Сада, 25. јула догађај #DigitalNight (www.digitalnight.rs) окупиће више од 250 утицајних појединаца из области дигиталних и друштвених медија, маркетинга и комуникација, као и многобројне новинаре, глумце, спортисте и ВИП личности. Уз различите дигиталне активације, као што је игрица Кинецт, која ће се играти преко целе фасаде вишеспратнице, забави ће допринети и наступ Лене Ковачевић.
Овом приликом магазин Сторy ће представити свој редизајнирани вебсајт, који је урађен по угледу на престижне светске сајтове. Водећа агенција за наступ брендова на друштвеним мрежама Homepage (www.home page.rs), клуб „Ресет" (www. clubreset.org) и агенција „Âŕńkstage event team" партнери су у организацији овог догађаја, а магазин Story (www.story.rs) медијски је партнер. Prvi #DigitalNight конципиран је тако да одабране дигиталне кампање представе могућности повезивања онлајн са офлајн маркетиншким активностима на самом догађају.
Интеракција учесника кроз различите дигиталне платформе, креираће Word of Mouth промоцију представљених дигиталних кампања, савремених дигиталних трендова и могућности њихове примене у маркетингу, приказаних на примерима спонзора #DigitalNighta.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.