Вести
25. 07. 2014.
Крај кампање о медијској писмености
Конференцијом „Не дај да те спинују“, која је одржана јуче у Медија центру, завршен је први део мултимедијалне кампање за медијску писменост.
Ову кампању и читав пројекат покренула је Медијска коалиција, са циљем развијања критичког коришћења медијских садржаја код средњошколаца, а осмислила и реализовала П.Р.А. агенција.
Криво ми је што нисам био на почетку кампање, али како ову тему сматрамо изузетно значајном, нисам пропустио прилику да учествујем на завршној конференцији кампање. Време је да се обрати пажња на то шта знају ученици, какве ставове имају. Није битно колико знају, већ како реагују на оно што мисле да знају, рекао је Срђан Вербић, министар просвете, науке и технолошког развоја.
Вукашин Обрадовић, председник Независног удружења новинара Србије, рекао је да су ушли у ову кампању са циљем да се медијска писменост нађе у школама и да добије већи значај него што га има у овом тренутку.
„Очекујемо подршку министарства, професора и младих. Изузетно сам задовољан резултатима кампање“, рекао је Обрадовић. Кампања је почела крајем марта.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.