Вести
01. 08. 2014.
Градоначелник Синиша Мали посетио Адрија медија групу
Градоначелник Београда Синиша Мали посетио је „Адрија медија групу", која важи за лидера на издавачком тржишту на западном Балкану.
Први човек Београда обишао је реновиране просторије зграде „Адрија медија групе" у Влајковићевој улици, модерно дизајниране по правилима пословног минимализма, и разговарао са запосленима.
Уједно, имао је прилику да поразговара са запосленима који су посвећени креирању садржаја који ће задовољити потребе за информисањем милиона читалаца штампаних издања АМГ и посетилаца дигиталних издања АМГ.
Позиција лидера
Том приликом менаџмент компаније упознао је градоначелника с портфолијом који чини 18 штампаних издања, међу којима су престижни светски магазини Ел, Космополитен, Менс хелт, Нешенел џиографик, затим Стори, Лиса, Сенса и Мама, као и дневни лист Курир.
Јасну позицију лидера на тржишту штампаних медија употпуњује чињеница да месечно 11.000.000 људи прочита издања „Адрија медија групе", од тога чак 1.757.988 људи прочита месечна издања.
Поверење Куриру дневно указује 655.936 људи, док 208.201 читалац редовно прати Стори и Лису, недељна издања. Поред штампаних издања, представљена су и онлајниздања, међу којима је портал дневног листа Курир и сајт магазина Стори.
Дигитална издања „Адрија медија групе" месечно генеришу 56.100.027 посета, а међу њима има 9.488.601 јединствена посета, што показује да је „Адрија медија груп" компанија која ствара нове могућности комуникације с корисницима из различитих средина.
Циљеви компаније
Током посете вођени су разговори на тему циљева компаније као лидера на тржишту у области информисања, плановима за даљи развој, потенцијалима и могућностима које „Адрија медија група" поседује.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.