Вести
13. 11. 2014.
Награде најбољим медијским стратегијама
На 16. конференцији медијских трендова Семпл (крајем новембра у Порторожу) по дванаести пут доделиће се награде најбољим медијским стратегијама.
Ове године за престижне Семплер награде бориће се 65 радова 35 различитих оглашивача и брендова из региона. Први пут до сада на такмичење су пријављена два рада из Бугарске, док су највише радова поново пријавиле агенције и оглашивачи из Словеније.
Учесници из Србије пријавили су више радова него прошле године, седам у односу на прошлогодишњих пет. Пријављене медијске стратегије бориће се за награде Семплер у шест категорија.
И ове године је највише пријава. чак 15. привукла категорија иновативна употреба комуникационог канала. У категорији најбоље искуствене акције пријављено је 13 радова.
Остале категорије су најбоља циљана акција, најбоља употреба дигиталне средине, стратешка употреба медијскога микса и најбоља акција на друштвеним мрежама.
Међу чак 35 оглашивача, највише радова су пријавили Си.мобил (седам радова) и Нова КБМ (пет радова), следе Абанка, Атлантик група, Ренаулт Нисан Словенија и Осигуравајуће друштво Триглав са по три пријављена рада.
Међу креативним и медијским агенцијама по броју пријављених медијских пројеката на првом месту је агенција Пристоп, која је учествовала у једанаест радова, затим следи медијска агенција ОМД Словенија са осам пројеката.
Победници по категоријама биће проглашени на свечаности крајем првог конференцијског дана Семпла, 27. новембра.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.