Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Награде најбољим медијским стратегијама
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

13. 11. 2014.

Аутор: М. К. Извор: Привредни преглед

Награде најбољим медијским стратегијама

На 16. конференцији медијских трендова Семпл (крајем новембра у Порторожу) по дванаести пут доделиће се награде најбољим медијским стратегијама.

 

Ове године за престижне Семплер награде бориће се 65 радова 35 различитих оглашивача и брендова из региона. Први пут до сада на такмичење су пријављена два рада из Бугарске, док су највише радова поново пријавиле агенције и оглашивачи из Словеније.

Учесници из Србије пријавили су више радова него прошле године, седам у односу на прошлогодишњих пет. Пријављене медијске стратегије бориће се за награде Семплер у шест категорија.

И ове године је највише пријава. чак 15. привукла категорија иновативна употреба комуникационог канала. У категорији најбоље искуствене акције пријављено је 13 радова.

Остале категорије су најбоља циљана акција, најбоља употреба дигиталне средине, стратешка употреба медијскога микса и најбоља акција на друштвеним мрежама.

Међу чак 35 оглашивача, највише радова су пријавили Си.мобил (седам радова) и Нова КБМ (пет радова), следе Абанка, Атлантик група, Ренаулт Нисан Словенија и Осигуравајуће друштво Триглав са по три пријављена рада.

Међу креативним и медијским агенцијама по броју пријављених медијских пројеката на првом месту је агенција Пристоп, која је учествовала у једанаест радова, затим следи медијска агенција ОМД Словенија са осам пројеката.

Победници по категоријама биће проглашени на свечаности крајем првог конференцијског дана Семпла, 27. новембра.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси