Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Тасовац: Наредне године рад на новој Медијској стратегији
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

16. 12. 2014.

Извор: Танјуг

Тасовац: Наредне године рад на новој Медијској стратегији

Министарство културе и информисања започеће током наредне године рад на новој Медијској стратегији, најавио је данас ресорни министар Иван Тасовац на завршници пројекта "Кампања за медијску писменост". Идеја је да у стратегији буду разрађена досадашња искуства на пољу медијске писмености, уз додатну, озбиљнију разраду планова на овом пољу, рекао је министар Тасовац на конференцији Медијске коалиције под чијим је окриљем спроведен пројекат.

 

"На руку иде и то што Европска комисија све више увиђа значај медијске писмености, што значи да ћемо у Бриселу куцати на отворена врата", истакао је Тасовац.

Како је навео, у процесу медијског описмењавања грађана, развијања критичког мишљења, пристпа, анализе и евалуације медијских садржаја, улога Министрство просвете, науке и технолошког развоја је незаменљива.

"Само тако можемо бити сигурни да смо успели да заокружимо процес на ваљан начин и да учинимо корак од седам миља, за добробит долазећих генерација, које што боље треба да разумеју медијску џунглу, испреплетану професионализмом али и непрофесионлизмом, новим технологијама, истраживачким новинарством, економским интересима и политиком", истакао је он.

Током пројекта који је трајао 15 месеци, одржани су семинари за ученике средњих школа, наставнике и новинаре, дебате о горућим медијским питањима, радило се на формулисању Етичких препопрука за онлајн новинарство, едукативним брошурама и урађен је онлајн ресурсни центар на тему медијске писмености www.medijskapismenost.net.

Главни циљ пројекта, како је речено, је борба за информисаног грађанина, независно новинарство и слободу медија.

На скупу су приказани и промотивни видео спотови које је Медијска коалиција произвела за кампању подизања свести у медијксој сфери, а приказани су и радови младих аутора са конкурса "Не дај да те спинују".

Пројекат је окупио новинарска и медијска удружења, који су уз помоћ Америчке агенције за медународни развој у Србији (USAID) покушали да направе, како је речено, овај пионирски покусај.

Директорка USAID Аза Ел Абд указала на важност медијске писмености за развој демократског друштва у чијем је центру грађанин и похвалила напоре Владе Србије на том пољу.

Скупу су присуствовали и ученици, полазници семинара, који су у промотивном споту поручили да сада сваке новине читају по два сата.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси