Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Прво место је потврда наше праве визије
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

20. 01. 2015.

Извор: Блиц

Прво место је потврда наше праве визије

Иако су и сами жртве дугогодишње кризе, медији опстају, а и даље су битан и незаобилазан сегмент друштва, али и бизниса. О томе како опстају и остају на врху говоре најутицајнији људи медијског бизниса у Србији.

 

ЈЕЛЕНА ДРАКУЛИЋ ПЕТРОВИЋ, Рингиер Аxел Спрингер

Наша финансијска независност је гарант уредничких слобода. Место које у име компаније заузимам говори да и у Србији медијске куће могу да послују финансијски самоодрживо и профитабилно, што је и највећи гарант пословних и уредничких слобода, као и одговорног односа према друштву у коме живимо. Привилегија је данас и радити у медијској кући где се тачно зна ко је власник, што је и предуслов за транспарентно пословање и поштовање етичких принципа.

Иако мени лично делује мало претенциозно да на листи коју сами састављамо заузмем високо треће место, морала сам да се сложим с колегама да је наша кућа вероватно једина међу медијима високог рејтинга и великог броја читалаца и посетилаца са потпуном слободом уређивања и избора тема. Трудимо се, наравно, да ту слободу из дана у дан користимо за добробит наших читалаца и свих грађана Србије.

ДРАГАН ШОЛАК, СББ

Прво место на листи потврда је наше визије да пружамо квалитетну и савремену услугу коју и наши корисници препознају. Стандарде смо поставили високо, али није ни могуће другачије успети у овако динамичној и компетитивној области као што су то телекомуникације. СББ и група компанија којој припада непрекидно развијају технолошку платформу за дистрибуцију медијских садржаја и тиме доприносе развоју медијске сцене у Србији и региону. Значајан допринос настојимо да дамо и процесу дигитализације ТВ сигнала који представља будућност медијске сцене.

СУЗАНА ВАСИЉЕВИЋ, саветница за медије премијера

Утицај не сме да иде на штету новинарске професије О моћи не размишљам и свој успех, па тиме и позицију на вашој листи, мерим резултатима које постиже човек у чијем тиму радим и људима који ће остати уз мене и када не будем више била на овом месту. Мој задатак је да утицај који ме тако високо пласирао на “Блицовој” листи најмоћнијих људи у медијима не иде на штету професије коју веома поштујем и из које сам дошла на ово место, већ да буде помоћ како би и Влада у чије име наступам и медији који нас прате радили у заједничком интересу наше државе.

АЛЕКСАНДАР РОДИЋ, Група Адрија медија

Верујте у себе и успећете Као друга генерација издавача у мојој породици, која се од 1969. године бави приватним послом и која је међу зачетницима предузетништва у Србији, имао сам прилике да проживим све тешкоће развоја у нашој земљи. Дубоко верујем у снагу и креативност младих људи у Србији. Више од 630 запослених у Групи Адрија Медиа свакодневно има могућност да се усавршава и размењује искуства са колегама широм света. Кроз сарадњу са највећим светским издавачима стекао сам слику о степену развоја најзначајнијих светских медија. Наши млади, вредни и посвећени људи квалитетом свог рада могу да парирају колегама из најразвијенијих земаља планете. Желим да охрабрим све креативне људе верујте у себе, будите истрајни и успећете!

РОБЕРТ ЧОБАН, Колор прес група

Не интересује нас политика Медијска сцена у Србији се мења из године у годину и ако се то има у виду, задовољан сам што моје место на листи сваке године говори о позицији Колор прес групе, која на овим простору Србије и региона послује већ 23 године. У временима економске кризе и технолошких промена трудимо се да се задржимо у врху да поред основног посла штампаних магазина развијамо и интернет портале, организујемо конференције и друге ивенте, ширимо продукцију у региону. Тренутно имамо компаније у свих шест држава бивше Југославије и то је оквир у којем планирамо и убудуће да делујемо: шоубиз и лајфстајл теме, регион, магазини, интернет портали, ивенти. Дакле, као и до сада не планирамо да се бавимо дневним новинама, електронским медијима и политиком.

РАТКО ДМИТРОВИЋ, Вечерње новости

Не смислим да сам моћан, можда утицајан Појам моћи у овом случају веома је сложен. Моћан може да буде онај који директно, преко штампаног или електронског медија утиче на политичку климу, јавно мњење, потенцијално бирачко тело, а да та његова моћ истовремено буде веома кратког даха док на другој страни наизглед мање моћан може да буде појединац који путем медија, смишљено, на дуге стазе, готово неприметно моделира свест садашње и генерације која тек треба да ступи на друштвену и политичку сцену. Себе не видим као моћног појединца, али утицајног... можда. Пре свега кроз уређивачки концепт и правац који држим у „Вечерњим новостима“, а помало и кроз текстове које пишем.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси