Вести
25. 02. 2015.
Пешић: Медији против наручених коментара
Медији морају да се изборе са проблемом наручених коментара на текстове на својим интернет страницама усмерене на то да се створи утисак да већина грађана подржава неку странку или власт, сматрају социолошкиња Весна Пешић и новинар Балканске истраживачке мреже (БИРН) Слободан Георгијев.
У дебати о злоупотреби интернета, Георгијев је нагласио да медији морају много више да се баве модерирањем коментара, како би се избегла појава „ботовања“ наручених коментара. Као пример „ботовања“ Георгијев је поменуо прошлу изборну кампању током које је, како је навео, Српска напредна странка (СНС) имала „Бот панцир дивизију“, то јест људе који су на сајтове стављали наручене коментаре.
Весна Пешић је указала да је „ботовање“ или остављање наруч ених коментара на интернету, „систематска манипулација и обмањивање јавности“, као и да то странке раде новцем из буџета. Као пример „ботовања“, Пешић је навела коментаре које су присталице СНС остављале на вести о бившем министру привреде Саши Радуловићу у време када је он одлучио да изађе из Владе Србије.
У тим препорукама, како је указала Пешић, саветује се и да се у коментарима не помињу име Александра Вучића, нити СНС.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.