Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Нова мрежа Србије све гледанија
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

05. 07. 2016.

Извор: Нова мрежа Србије

Нова мрежа Србије све гледанија

Удружење регионалних телевизија НОВА МРЕЖА СРБИЈЕ, по гледаности је одмах иза националних телевизија. Ово је закључак агенције IPSOS Strategic marketing, после континуираног пројекта мерења медијског аудиторијума на подручју Републике Србије.

Дејан Радосављевић, извршни диrектор IPSOS Strategic marketing, истиче да су чланице Нове мреже Србије, успеле да се по видљивости код грађана изборе за друго место, иза националних емитера и претекну по гледаности све остале етарске и кабловске телевизије.

Иако досежу до нешто мање од 50% територије Србије, “видљиви“ су били за око 800.000 грађана (11% популације), а у „свом дворишту“, то јест у 92 града и општине које офицејелно покривају, за око 750.000 грађана, то јест 20% становништва.

Агенција Испос је у овом случају грађане анкетирала преко телефона.                                                                              

Ради валидности истраживања, код 4.100 испитаника са територије целе Србије, што на годишњем нивоу генеративно обезбеђује узорак од 50.000 људи, испитивали су конузимрање свих регистрованих телевизија, од националних, преко кабловских, до свих регистрованих локалних и регионалних.

 У Новој мрежи Србије, не крију задовољство овим првим резулататима истраживања, које ће се наставити до краја године. 

“Ови резултати, верујемо, донеће један нови маркетиншки поглед на регионалне телевизије”, истиче Мирослав Пауновић, председник удружења Нова мрежа Србије и власник Телевизије Маг и додаје да после ових резултата очекује и реакцију тржишта, марткетиншких агенција, које препознају капацитет и потенцијал регионалних телевизија.

“Сигурни смо у будућност удружења Нова мрежа Србије, зато што не постоји бржи, јефтиниј и ефикаснији начин да се дође до потрошача и стратешких циљних група. Остаје нам да видимо да ли ће свој интерес у свему овоме наћи највеће маркетиншке агенције и оглашивачи”, закључује Пауновић.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси