Вести
05. 09. 2016.
Нови број магазина Лицеулице ипак изашао
Фонд "Лицеулице" и у отежаним условима успео је да прикупи минимум средстава потребних да се објави нови, дуго припремани број истоименог магазина који продају особе са маргина друштва.
Како је данас саопштено, магазин "Лицеулице" је уз помоћ градјана и неколико фирми успео да скупи новац за штампање новог броја и апеловао да се та подршка настави.
"Лицеулице" увек има једну носећу тему, а овај пут је то феминизам.
"Поновно отварање дебата о абортусу и праву на избор, упорно одбијање надлежних да се позабаве дискриминацијом у школском систему, те све чешћи случајеви драматичног насиља према женама, терају нас да испочетка освајамо неке слободе за које смо мислили да су давно освојене", пише у саопштењу.
Поред главне теме, у новом броју може се прочитати и читав низ текстова који се баве одрживим развојем, градјанским активизмом, одбраном јавног интереса и другим темама од значаја за једно друштво.
Магазин "Лицеулице" од 2010. године продају социјално угрожене особе које тешко успевају да додју до запослења.
Часопис издаје истоимено удружење чији је циљ да доприноси социјалној еманципацији, економској, културној и социјалној инклузији и смањењу сиромаштва.
Магазин излази једном у два месеца у 5.000 примерка, а продаје се на улицама и јавним местима кроз посебно организовану мрежу уличних продаваца.
"Лицеулице" се бави темама животне средине, одрживог развоја, односа друштва и економије, маргинализованих група и ставовима и идејама од јавног интереса.

Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.