Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Нино Брајовић: Нова медијска стратегија до средине године
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

23. 01. 2017.

Аутор: Марија Вучић Извор: Цензоловка

Нино Брајовић: Нова медијска стратегија до средине године

Током фебруара треба да буде формирана радна група за израду нове медијске стратегије, која би требало да тај посао заврши до средине 2017. године, каже за Цензоловку државни секретар за медије у Министарству културе и информисања Нино Брајовић.

Нова медијска стратегија би, према његовим речима, требало да помогне у стварању одрживог амбијента за рад медија, да омогући повећање помоћи медијима из јавних извора, фер тржишну утакмицу и заштиту конкуренције.

Осим тога, њен циљ ће бити и јачање професионалних стандарда у медијима кроз саморегулацију, повећање улоге новинарских и медијских удружења, као и осавремењивање медија националних мањина и подстицање социјалног дијалога у медијима.

„Веома важан део стратегије биће препознавање значаја нових медија и њиховог развоја. Медијска стратегија треба да уважава и потребу за подршком медијима који производе медијски садржај на Косову и Метохији и медија српског народа у региону“, истиче Брајовић.

Он каже да се са израдом нове медијске стратегије касни јер „претходни руководећи тим Министарства није почео са израдом нове, били су избори, а сектор информисања у Министарству културе био је до пре неколико недеља и без државног секретара“.

Претходна медијска стратегија, односно Стратегија развоја система јавног информисања, донета је 2011. године и била је на снази до краја 2016. године.

Овај документ, којим је држава дефинисала своју стратегију у подршци медијима, омогућио је приватизацију медија, као и пројектно суфинансирање медијских пројеката, којима би требало да буде оствариван јавни интерес.

Неки од њених циљева, који су мање или више испуњени на крају петогодишње примене стратегије и двогодишње примене сета медијских закона, били су и дигитализација, подстицање и очување медијског плурализма, транспарентност власништва и спречавање медијске концентрације.

Коментари (3)

Остави коментар
сре

25.01.

2017.

anonymous [нерегистровани] у 13:42

Naravno

Bravo!!! Eto nove tezge za vecite stratege medija: Veljanovski, Valicka, Maticka, Barovic, Gruhonjic....Sve se menha samo oni (za)uvek ostaju.

Одговори
пон

23.01.

2017.

Dejan R. Popovic, dipl. inz. [нерегистровани] у 19:35

Sta je sa strategijom razvoja medijskih usluga?

Tacno je, kako kaze Nino Brajović, novi državni sekretar za informisanje i medije u Ministarstvu kulture i informisanja, da se sa izradom nove medijske strategije kasni, mada je vaznost prethodne "Strategija razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji do 2016. godine" - istekla prosle godine.

Medjutim, prema clanu 22. stav. 1. tacka 1) vazeceg Zakona o elektronskim medijima,
Regulatorno telo za elektronske medije utvrđuje Predlog strategije razvoja medijske usluge radija i audio-vizuelnih medijskih usluga u Republici Srbiji, i dostavlja je, poštujući zakonom predviđenu proceduru, Vladi na usvajanje.

Iako je Regulator odavno, u predvidjenom roku, obavio prethodno navedeni ne-povereni posao, Vlada nije, iz nepoznatih razloga, usvojila ovu strategiju razvoja medijskih usluga?!

Одговори
пон

23.01.

2017.

Neša... [нерегистровани] у 16:55

Hm...

"Cа израдом нове медијске стратегије се касни јер 'претходни руководећи тим Министарства није почео са израдом нове, били су избори...' "

I sada će biti izbori! Rok za novu strategiju do "sredine godine" se poklapa sa predizbornim i postizbornim radnjama. Neće nje biti ni do jeseni, možda do kraja godine.

Одговори

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси