Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Сузана Трнинић добила отказ на Првој телевизији
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

04. 09. 2019.

Аутор: Денис Колунџија Извор: Цензоловка

Сузана Трнинић добила отказ на Првој телевизији

Отказ је уследио, како је образложено, због тога што се ауторка емисије „Одговор“ на Телевизији Прва није појављивала на новом радном месту које јој је одређено након укидања те емисије. „Мислим да је врло јасно каква је нова уређивачка политика Прве и да отуда нема разлога да било ко буде изненађен зашто за мене ту више нема места“, каже Сузана Трнинић за Цензоловку.

Прва српска телевизија отказала је крајем августа уговор са Сузаном Трнинић, новинарком те куће, сазнаје Цензоловка.

Трнинић је потврдила у изјави за Цензоловку да више не ради на Првој, уз коментар да је решењем о отказивању уговора „та прича сад и званично завршена“.

„Овакав крај сигурно није изненађење за било кога, па ни за мене“, истиче једна од ауторки култног Кажипрста на почившој Б92.

Формално-правно, Прва није имала куд: на ново радно место, које јој је понуђено након укидања емисије Одговор, Сузана Трнинић, како стоји у образложењу од 29. августа, није долазила. 

Трнинић, једно од заштитних лица некадашње Б92, најбоља новинарка у 2012. по избору колега у анкети магазина Статус, с репутацијом новинарке која саговорницима поставља оштра али права питања, и дугогодишњи извештач из Скупштине Србије, није, каже нам, после свега могла да прихвати понуђено јој место – веб новинара.  

До те понуде дошло је након што јој је, како напомиње, без образложења укинута емисије Одговор. Због те емисије је, додаје Трнинић, и прешла са Б92 на Прву

„Мислим да је врло јасно каква је нова уређивачка политика Прве и да нема разлога да било ко буде изненађен зашто за мене ту више нема места“, наводи Сузана Трнинић, која је, у каријери дугој 23 године, 17 година провела на Радију и Телевизији Б92, одакле је почетком 2018. прешла на сестринску Прву телевизију, које су у рукама истог власника.

Прву телевизију и ТВ О2 купио је у децембру прошле године за 180 милиона евра Срђан Миловановић, бивши власник кабловског оператера Коперникус и брат повереника СНС за Ниш Звездана Миловановића.

На тој телевизији је од јануара до јуна прошле године била аутор емисије Одговор

До објављивања овог текста ПР служба Прве српске телевизије није одговорила на питања Цензоловке.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси