Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  РЕМ: Највећи удео предизборног програма на телевизији Н1
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

29. 05. 2020.

Аутор: Танјуг Извор: РТВ

РЕМ: Највећи удео предизборног програма на телевизији Н1

На 11 електронских медија у Србији од 16. до 22. маја највећи удео предизборног програма имала је телевизија Н1 и то 42,36 одсто, док су Пинк и Први програм РТС-а имали 6,84 одсто, односно 4,40 одсто.

То су подаци из најновијег извештаја Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ) о надзору пружалаца медијских услуга током предизборне кампање у периоду од 16. до 22. маја.

У укупно емитованом времену предизборног програма у том периоду на 11 електронским медија, највеће учешће имали су аналитичари (35,46 одсто), 23,02 одсто програма било је посвећено странкама чије изборне листе није прогласио РИК до 22. маја и странкама које бојкотују изборе, међу којима је Савез за Србију са учешћем од 16,16 одсто.

Од проглашених изборних листа за парламентране, покрајинске и локалне изборе, од укупног времена предизборног програма, највеће учешће имала је листа “Александар Вучић - За нашу децу” и то 8,87 одсто, односно шест сати, 16 минута и шест секунди.

Следе Уједињена демократска Србија са 6,47 одсто и листа “Ивица Дачић СПС-ЈС- Драган Марковић Палма” са 6,24 одсто.

Листа “Др Војислав Шешељ - СРС” у укупно емитованом предизборном програму од 16. до 22. маја била је заступљена са 3,15 одсто, Метла 2020 са 2,16 одсто, листа “Александар Шапић - Победа за Србију” са 2,06 одсто, листа “За краљевину Србију” са 1,83 одсто, листа “Академик Муаме Зукорлић - Само право” са 1,55 одсто, а листа “Милица Ђурђић Стаменковић - Српска странка Заветници” са 1,37 одсто.

Три проглашене листе имале су мање од процента заступљености у емитованом предизборном програму, па је удео листе “Милан Стаматовић - Здраво да победи - Драган Јовановић - Боља Србија - Здрава Србија” био 0,63 одсто, локалне листе “Војвођански фронт - уједињени за демократски Нови Сад” 0,08 и листе “Иштван Пастор - Савез војвођанских Мађара” 0,05 одсто.

На Првом програм РТС-а, најзаступљенија је била листа “Ивица Дачић СПС-ЈС- Драган Марковић Палма” са 18,04 одсто укупног предизборног програма, затим “Метла 2020” са 17,62, Уједињена демократска Србија са 17,39 одсто, листа “За краљевину Србију” са 17,09 одсто, док је заступљеност листе “Александар Вучић - За нашу децу” била 0,93 одсто.

Заступљеност странака чије изборне листе није прогласио РИК до 22. маја и странака које бојкотују изборе на РТС 1 била је 13,62 одсто, од чега је учешће Савеза за Србију 13,10 одсто.

На ТВ Пинк од проглашених изборних листа најзаступљенија је била листа “Александар Вучић - За нашу децу” са 15,50 одсто, од чега је у информативном програму те телевизије њена заступљеност била 7,58 одсто, док је комерцијални садржај чинио 7,92 одсто, следи Уједињена демократска Србија са 13,94 одсто, док је учешће других изборних листа било испод три одсто.

Заступљеност странака чије листе није прогласио РИК и странака које бојкотују изборе на ТВ Пинк била је 10,45 одсто, од чега је учешће Савеза за Србију било 5,10 одсто.

На телевизији Н1 од укупног предизборног времена листа “Александар Вучић - За нашу децу” имала је учешће од 7,90 одсто, следи Уједињена демократска Србија са 4,16 одсто, док је удео у том програму станака чије листе није прогласио РИК и странака које бојкотују изборе био 35,43 одсто, од чега је заступљеност Савеза за Србију 26,48 одсто.

Од укупно емитованог времена предизборног програма на 11 електронских медија од почетка кампање, која је била прекинута због ванредног стања, а потом настављена, највеће учешће имала је телевизија Н1 и то 42,42 одсто, ТВ Пинк 8,29 одсто, а Први програм РТС-а 4,75 одсто.

На програмима 11 електронских медија током целе предизборне кампање Служба за надзор и анализу РЕМ-а није евидентирала ниједну предизборну огласну поруку или други предизборни комерцијални садржај, све до 16. маја када је РТВ Пинк

у 21:10 емитовала програмски садржај који је означила као „изнајмљени термин”.

Реч је о предизборном прилогу у потпуности посвећеном једној изборној листи - Александар Вучић - За нашу децу, у трајању 22 минуте и 57 секунди, а који је Служба за надзор и анализу евидентирала, измерила и према врсти класификовала као предизборни комерцијални садржај.

Предизборна кампања у Србији је почела 4. марта и трајала је до проглашења ванредног стања 15. марта, када је прекинута, а потом је настављена 11. маја, а РЕМ је објавила И извештај И о досадашњој кампањи.

Извештајем РЕМ-а о надзору пружалаца медијских услуга током предизборне кампање за републичке, покрајинске и локалне изборе обухватио је 11 електронских медија и то телевизије Н1, Нова С, Хепи ТВ, РТВ Пинк, ТВ Б92, РТВ 1, РТС 1, Радио Нови Сад 1, ТВ Прва, Радио Београд 1 и РТВ 2.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси