Вести
15. 08. 2012.
Објављено најновије истраживање пословања медијских агенција
Истраживачка компанија РЕЦМА, специјализована за анализу пословања медијских агенција, у свом тринаестом извештају о глобалном промету медијских агенција који је објављен почетком августа, потврдила је да су медијске агенције и у 2011. години оствариле уздржан раст од 9,2 посто.
То је, додуше, нешто ниже од 2010., када су свој промет успеле повећати за 13,8 посто. Како сматрају аналитичари, најважнија покретачка снага њиховог раста је развој дигиталних активности у оквиру основног пословања агенција.
На лествици медијских агенција по промету на глобалном нивоу води Starcom MediaVest Group који је за длаку претекао ОМД - разлика у њиховом промету у 2011. години је нешто испод 200.000 долара.
Старцом је свој промет, у поређењу с 2010. годином, повећао за девет одсто, односно за 2,8 милијарди долара, док је ОМД лани остварио 9,8-постотни раст промета, што у апсолутним бројевим износи три милијарде долара. У регији ЕМЕА (Европа, Блиски исток и Африка) стање је нешто другачије јер већ шесту годину заредом челну позицију држи медијска агенција ОМД која је лане на том подручју пословала са 16,2 милијарде долара промета.
У поређењу с 2010-ом, остварила је раст промета од 6,1 посто те је с таквим резултатом претекла агенције MediaCom (прошлогодишњи промет 16,07 милијарди долара) и Carat (промет 15,5 милијарди долара). ОМД је, према истраживању РЕЦМА, најуспешнија медијска агенција и у појединим држава ЕМЕА регије и то у Словенији, Бугарској, Грчкој, Мађарској, Швицарској, Русији, Литви, Украјини, Нигерији и Јужноафричкој републици.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.