Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Објављено најновије истраживање пословања медијских агенција
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 08. 2012.

Аутор: Н.Н. Извор: Маркетинг магазин

Објављено најновије истраживање пословања медијских агенција

Истраживачка компанија РЕЦМА, специјализована за анализу пословања медијских агенција, у свом тринаестом извештају о глобалном промету медијских агенција који је објављен почетком августа, потврдила је да су медијске агенције и у 2011. години оствариле уздржан раст од 9,2 посто.

 

То је, додуше, нешто ниже од 2010., када су свој промет успеле повећати за 13,8 посто. Како сматрају аналитичари, најважнија покретачка снага њиховог раста је развој дигиталних активности у оквиру основног пословања агенција.
На лествици медијских агенција по промету на глобалном нивоу води Starcom MediaVest Group који је за длаку претекао ОМД - разлика у њиховом промету у 2011. години је нешто испод 200.000 долара.

Старцом је свој промет, у поређењу с 2010. годином, повећао за девет одсто, односно за 2,8 милијарди долара, док је ОМД лани остварио 9,8-постотни раст промета, што у апсолутним бројевим износи три милијарде долара. У регији ЕМЕА (Европа, Блиски исток и Африка) стање је нешто другачије јер већ шесту годину заредом челну позицију држи медијска агенција ОМД која је лане на том подручју пословала са 16,2 милијарде долара промета.

У поређењу с 2010-ом, остварила је раст промета од 6,1 посто те је с таквим резултатом претекла агенције MediaCom (прошлогодишњи промет 16,07 милијарди долара) и Carat (промет 15,5 милијарди долара). ОМД је, према истраживању РЕЦМА, најуспешнија медијска агенција и у појединим држава ЕМЕА регије и то у Словенији, Бугарској, Грчкој, Мађарској, Швицарској, Русији, Литви, Украјини, Нигерији и Јужноафричкој републици.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси