Вести
25. 09. 2012.
Мониторинг кампање: Политичари и медији да понуде више
Новосадска новинарска школа и Биро за друштвена истраживања представила су резултате мониторинга кампање за овогодишње изборе.
Већина актера оценила је кампању као напорну и сиромашну и закључак је да би и политичари и медији требало да бирачима понуде више.
Последња предизборна кампања није донела ниједну нову велику идеју, па макар то била и велика лаж. Ово је један од закључака на представљању мониторинга Новосадске новинарске школе и Бироа за друштвена истраживања.
Резултати показују мали број тема којима су се бавили политичари и једноличност у преношењу од стране медија, а посебно је занимљив податак да је у неким медијима некритички преношено и до 90 одсто садржаја.
Истраживање је такође показало да већина медија није избалансирано извештавала о свим политичким актерима.
Оваква истраживања могу да укажу на слабости у раду и да помогну политичарима и медијима да побољшају своје јавно деловање, чиме ће се више људи заинтересовати за политичке процесе и доносиће се боље одлуке.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.