Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Мониторинг кампање: Политичари и медији да понуде више
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

25. 09. 2012.

Извор: РТВ

Мониторинг кампање: Политичари и медији да понуде више

Новосадска новинарска школа и Биро за друштвена истраживања представила су резултате мониторинга кампање за овогодишње изборе.

Већина актера оценила је кампању као напорну и сиромашну и закључак је да би и политичари и медији требало да бирачима понуде више.

Последња предизборна кампања није донела ниједну нову велику идеју, па макар то била и велика лаж. Ово је један од закључака на представљању мониторинга Новосадске новинарске школе и Бироа за друштвена истраживања.

Резултати показују мали број тема којима су се бавили политичари и једноличност у преношењу од стране медија, а посебно је занимљив податак да је у неким медијима некритички преношено и до 90 одсто садржаја.

Истраживање је такође показало да већина медија није избалансирано извештавала о свим политичким актерима.

Оваква истраживања могу да укажу на слабости у раду и да помогну политичарима и медијима да побољшају своје јавно деловање, чиме ће се више људи заинтересовати за политичке процесе и доносиће се боље одлуке.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси