Вести
10. 01. 2013.
Поново о медијској стратегији
Нека од најважнијих питања, као што су питање јавног сервиса Војводине и израда медијске стратегије, тек предстоје, истакнуто је на традиционалном новогодишњем коктелу који ресорни покрајински секретаријат приређује за новинаре.
"Медијска сцена у Војводини могла би се окарактерисати реченицом - колико пара толико музике", поручио је ресорни секретар Славиша Грујић и додао да је много отворених питања, међу којима је свакако и оно које се тиче покрајинског јавног сервиса и чињенице да ради у неадекватним условима.
"Предстоји нам и писање нове медијске стратегије," казао је даље Грујић, напомињући да је ту доста отворених питања.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.