Вести
02. 02. 2013.
ЕУ тражи од Владе Србије да смањи евроскептицизам у Србији
На јучерашњем састанку највиших представника Европске уније изражено је задовољство понашањем српских власти и опозиције у односу на питање Косова и ЕУ, али је истовремено изражено негодовање због статистичких података који показују да све мање грађана
„Сматрамо ово нелогичним и непријатним. Ми Србији помажемо да се стабилизује, реши своје политичке и економске проблеме, политичари нас у томе слушају и чине све да се стање побољша, а грађани на то реагују негативно. Претпостављам да се ради о некој врсти српског ината“, изјавила је Моник Бужи, стручњак за Западни Балкан и чланица Комисије за придруживање и снажење свести егзотичних народа при Европском парламенту.
Она је истакла да негативан став према Европи који у Србији вртоглаво и необјашњиво расте вероватно долази и као последица недовољног ангажмана српских медија у убеђивању грађана Србије да ће се одрицањем од Косова и припајањем европској породици Србија наћи у благостању.
Због тога је на састанку договорено да се Влади Србије упути нота у којој се препоручује да се смањи утицај новинарских удружења у јавном животу (поготово УНС) , а да се приступи систематском и енергичном хваљењу европског пута кроз разне видове документарних и играних филмова у којима се Европа приказује у најлепшем светлу. Такође, препоручено је да се програми информативног програма Би - Би - Сија, Си - Ен - Ена и „Слободне Европе“ директно преводе на српски и ставе на ударна места провајдера кабловских мрежа.
Бужи је на крају ноте упућене премијеру Дачићу пожелела срећу у даљим преговорима у Бриселу и истакла да је уверена да ће увођењем ових мера Срби још више волети своје доказане европске пријатеље.
Коментари (1)
Остави коментар24.02.
2013.
Еупримитивизам
Занимљив текст. Лепо је чути оно што се осећа. Ипак прича има тужан крај...
ОдговориШизофрена ситуација по питању евроинтеграција у Србији се најбоље види у томе да се еврореализам не налази више између еврофанатизма и евроскептицизма већ је сада негде између еврофобије и евроантагонизма!
Србија је географски у Европи, али је Европска унија плиткоумним и еупримитивним доктринама својих парачиновника одгурала у друштвеном погледу Србију ван ове галаксије. Српско друштво је данас удаљеније од друштвених норми Европске уније у односу на било коју заједницу на земаљској кугли, а вероватно и много шире.
Европска рефлексна (интуитивна) логика да ако нешто шкрипи у популарности, само треба да се подмаже маркетингом, у Србији већ двадесетак година не важи! Још у раним годинама Милошевићевог медијског мрака, ово друштво је прележало велике медијске богиње. Годинама овде више нико никога не слуша, и више нико никоме не верује, поготово не политичарима, новинарима, судијама, лекарима...!
Србија је толико подељено друштво, да еврофанатици живе потпуно одвојено од оних других и немају никаквих контакта са њима. Они једино по зидним графитима знају да простор деле са некима који "не заслужују да се уопште сврставају у људски род"! Еврофанатици гледају Б92, слушају Слободну Европу, и читају неке латиничке новине, а згражавају се примитивизмом "свих оних који нису исти као они"!
Они други једноставно кад негде прочитају, или чују за Европску унију, поцепају новине, промене канал, често га избришу из списка програма, а најчешће једноставно седну за рачунар и претраже интернет по неком еуроскептичном појму!
Нико од њих лично не познаје Еурофанатике и сматра да су то само никоговићи који би државу, родитеље па и своју децу продали за шаку папирића са звездицама.
Дакле влада потпуна дехуманизација "оних других"!
Свака пропагандна о Европској унији (било за, или против, ако тако нешто и постоји) данас у Србији има само ратнохушкачки смисао јер је поларизација већ екстремна и евиденто доведена до тога да приступни пут Србије ка Европској унији води у олују насиља, вероватно до сада невиђеног на овим просторима.
Новинари водите рачуна, сувише нам се смањио број да би неко смео да покрене још једно ауторазарање! А даље разарање Србије је евиденто циљ "тих" што би да капну још који папирић са звездицама у новчанике масовних убица које штеде на муницији и овај народ (а што да не и друге народе) убијају маркетингом!