Вести
01. 03. 2013.
Хрватска: Медијско пословање је постало врло тешко
Генерални директор ХРТ-а Горан Радман, сматра да на јавној телевизији има превише запослених с обзиром на то какав програм тренутно производи.
Додао је да ће тек план реструктурирања показати хоће ли бити потребна отпуштања. Посебно га забрињава што на ХРТ-у има превише старијих запослених и јако је лоша квалификацијска структура.
Његов идеал је повратак на професионализам који је 70-их година прошлог века красио Загребачку телевизију. Одмах је додао да не жели да врати једнопартијски систем за што су га, пожалио се, већ неки оптужили.
Признао је да ХТВ-ов Дневник губи битку у гледаности с приватним телевизијама те се заузео за то да се у јавном простору ограниче комерцијални садржаји. По њему је неприхватљиво да се програм ХТВ-а прекида рекламама „за одреске од 9,99 куна“.
Ове оцене стања на ХРТ-у Горан Радман изнео је на округлом столу који је под називом „Телевизија 21. стољећа“ организовао факултет ВЕРН.
У Расправи су учествовали и Јоханесс Зüлл, председник Управе РТЛ-а Хрватска и Дражен Маврић, председник Управе Нове ТВ, а модератор је био Дражен Кларић.
Челници најзначајнијих националних телевизија сложили су се да је због ситуације у привреди и смањења маркетиншких буџета, медијско пословање данас постало врло тешко.
- Иако потрошачи данас конзумирају садржаје и вести путем различитих платформи и с различитих места, средишње информативне емисије и даље чине најзначајнији удео у гледаности. Задатак новинара и уредника је да предвиде шта публика жели да гледа, изјавио је Јоханесс Зüлл, председник Управе РТЛ-а Хрватска додајући да је ТВ програм у Хрватској најбољи у регији.
Последице прилагођавања актуалним и будућим тржишним и потрошачким трендовима биће консолидација трошкова и повећање продуктивности. Медијски стручњаци и новинарска струка мораће да се прилагоде потребама публике.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.