Вести
11. 04. 2013.
Пинк доводи стране продукције у Србију
Компанија РТВ „Пинк“ учествује ове недеље на сајму највећих телевизијских система у свету (МИПТВ) у Кану.
Представници ове медијске куће, на челу са власником Жељком Митровићем, представљају почетак амбициозног пројекта „Пинк пекиџ“, који је одмах постао предмет интересовања не само кабловских оператера, већ и великог броја емитера из целог света који су заинтересовани за продукциону сарадњу, пре свега због примамљивих цена и идентичног квалитета, саопштено је из „ружичасте“ компаније.
„Пинк пекиџ“ представља бродкастинг платформу са 30 канала. У Кану ће бити одржани састанци са представницима око 100 компанија, попут УПЦ либерти глобала, „Телекома Аустрија“, „Диш ворлд ТВ-а“, као и многих других. По свему судећи, овај сајам ће за „Пинк“ представљати веома успешан старт пројекта „Пинк пекиџ“.
Како саопштава прес-служба РТВ „Пинка“, процењује се да ће на светском нивоу број корисника врло брзо достићи 20 милиона, што ће значити да се „Пинк“ после овог пројекта, као развијена бродкастинг платформа, може мерити са највећим телевизијским системима у свету.
За „Пинк“ ово представља извесну револуцију, јер се компанија трансформисала у једну од највећих европских, када је у питању производња садржаја у чак 26 студија, укључујући и филмски град у Шимановцима, саопштено је.
У вези са заинтересованошћу страних емитера за продукциону сарадњу и примамљивих цена, наводи се да просечна цена производње сата високобуџетног програма у Србији износи 15.000 евра, док се за исто време у ЕУ мора издвојити 150.000 евра, што значи да су услуге „Пинка“ у том смислу 10 пута исплативије за стране продукције.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.