Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Успешно одржан Digital Day 2013
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 05. 2013.

Извор: Б92

Успешно одржан Digital Day 2013

У уторак 14. маја одржан је Digital Day 2013, трећу годину за редом у Србији у Београду.

 

По речима признатог блогера Ивана Минића, „ИАБ Србија организовала је централни годишњи догађај у индустрији дигиталног маркетинга и оглашавања”, ове године на тему: оглашавање у ери у којој корисници користе више од једног екрана истовремено, тј мултитаскинг. Посетиоци су имали прилику да чују неке од највећих имена и експерата у индустрији прављења дигиталног садржаја и оглашавања у Европи и у Србији: Алисон Феннах, Владимир Аранђеловић, Tom Bowman, Andy Chen, Adda Kirkili, Caroline Henne, Denis Tsarev, Раде Тричковић, Срђан Ерцег, Мануела Стаматовић, Бојан Рендулић, Јован Протић, Иван Димитријевић.


„Са поносом могу да кажем да је успешно одржан још један Digital Day у Србији јер су гости, предавачи и панелисти били још више ангажовани. Оваквим окупљањима сви заједно и активно учествујемо у развијању дигиталног садржаја у Србији, чиме идемо у корак са светом и трендовима у свакој индустрији“ , изјавила је Габријела Стјепановић, извршна директорка ИАБ Србија.

Готово сви предавачи почели су говор изношењем статистичких података о коришћењу интернета, таблет рачунара, андроид платформи и слично. Затим се већина осврнула на тренд коришћења друштвених мрежа за време гледања телевизијског програма, или било каквог другог видео садржаја. Потребу да поделимо утиске и информације које смо чули и видели имамо сви, а данас је то омогућено највише путем Фејсбука док је најбрже путем Твитера. Што се тиче употребе истовремено више екрана, чак 36% Срба је онлине док гледа ТВ. Још једна занимљива информација је да је број активних Твитер корисника у Србији је процењен на 465.000, док је та бројка у случају Фацебоок-а 2.9 милиона.

У популацији од 15 до 74 године, 50% људи користи Интернет свакодневно. Говорник Alison Fennah, задужена за развој програма истраживања и маркетинга у оквиру ИАБ Европа је са нама поделила најзанимљивије статистике из годишњих истраживања које ИАБ Европе спроводи, чији смо од скоро и ми део. Истраживање говори да у Европи у просеку око 20% новца за оглашавање одлази у дигитал, а на графикону земаља ми смо у последње три, где је тај проценат око 7%, са нама су Румунија и Грчка, а лидер је УК са више од 35%.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси