Вести
04. 06. 2025.
Орион телеком укинуо Н1: Кориснике обавестио пола сата раније
Оператор Орион телеком укинуо је из своје понуде Н1 упркос томе што уговор важи до краја марта 2026, а о томе су корисници обавештени пола сата пре искључења. Власник Орион телекома Слободан Ђиновић не јавља се на позиве новинара Н1.
А на то зашто су корисници непосредно пре укидања нашег канала тек обавештени, речено је да "нису били у могућности да их раније обавесте".
Иначе, Н1 има важећи уговор с том компанијом до краја марта 2026. године.
Орион је на свом сајту обавестио кориснике да од 4. јуна Н1 више неће бити део понуде.
Преносимо обавештење:
"Обавештавамо јавност, као и све наше кориснике, да телевизијски канал Н1 од 4. јуна више неће бити део понуде Орион телекома.
Иако наша компанија већ дуги низ година успешно сарађује са телевизијским каналом Н1 и компанијом Jунајтед Медија, а сарадња је започета још током ванредног стања изазваног Ковид-19, када смо међу првима одговорили на позив за емитовање њиховог програма ради што бољег информисања јавности и наших корисника о опасностима пандемије, у овом тренутку постоје јасне индиције да ће њен наставак ускоро бити онемогућен.
У новонасталим околностима сматрамо коректним и професионалним да благовремено обавестимо кориснике и применимо измену у програмској шеми, не желећи да стварамо неоснована очекивања или доводимо у заблуду кориснике по овом питању, а који нам годинама указују поверење.
Као компанија која већ дуги низ година савесно и стратешки улаже у развој разноврсног и богатог садржаја, како бисмо сваком кориснику омогућили фер слободу избора и приступ ономе што је њему лично најважније, нерадо се одлучујемо на овакав корак, али верујемо да је овај потез у складу са нашом тежњом да надаље останемо верни нашој филозофији пословања која се заснива на поштовању права корисника на транспарентан однос и најбоље корисничко искуство.
Наш кориснички сервис, као и увек, остаје максимално посвећен пружању подршке. Такође, доступни смо за сва питања, објашњења и помоћ, како бисмо осигурали да прелазна фаза протекне без потешкоћа и у најбољем интересу наших корисника.
Захвални смо вам на разумевању и на указаној лојалности. Настављамо да се развијамо у правцу иновација, доступности и квалитета који нас чине једним од водећих телеком оператора на тржишту", наведено је у саопштењу Ориона.
Међутим, "благовремено" обавештење је, уместо месец дана раније, стигло свега пола сата пре искључења Н1 из понуде.
Ефектива: Незаконито понашање
Удружење потрошача Ефектива саопштила је да је "оператор Орион телеком ноћас, пола сата пре поноћи, обавестио своје кориснике да мења програмску шему, тј. укида емитовање канала Н1".
"До сада незабележено незаконито и непрофесионално понашање неког кабловског оператора. Наиме, дужност оператора је да корисника обавести о измени програмске шеме и то минимум 30 дана унапред. Орион је то урадио 30 минута раније, чиме је прекршен члан 131. Закона о електронским комуникацијама, што је према члану 169. истог Закона, кажњиво износом од 500.000 до два милиона динара и сваки корисник Ориона то треба да пријави", нагласили су из Ефективе.
Како кажу, у исто време, корисници имају право на раскид уговора без плаћања пенала.
"Такође према члану 131. Закона о електронским медијима. Раскид уговора је могућ у року од 30 дана од дана обавештења о укидању канала, изјављује се писаним путем и оператор га не може спречити. Потребно је вратити опрему, уз доказ да је враћена, и корисник од тог тренутка нема обавезу плаћања рачуна", навели су.
Пријаву инспекцији, због кршења рокова за обавештавање можете поднети путем мејла na telekomunikacije@mit.gov.rs, а раскид уговора можете изјавити на mejl korisnicka.zona@oriontelekom.rs.
Подсетимо да и Јетел који има уговорно право на емитовање Н1 и ТВ Нова, још није уврстио у своју листу канала
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.