Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Стратегија Аxел Спрингер-а је пословање на интернету
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

21. 08. 2013.

Извор: Deutsche Welle

Стратегија Аxел Спрингер-а је пословање на интернету

Велики немачки концерн Аxел Спрингер се полако окреће онлине новинарству.

"Видео сам како то изгледа у Енглеској, Скандинавији и Америци и схватио да се у доба масовних комуникација, публикације морају конципирати на други начин", изјавио је Аxел Спрингер, син из династије хамбуршких издавача.

Резултат његових путовања по свету био је почетак издавања најпопуларнијег немачког листа Билд, чије је прво издање изашло 1952. Тираж овог листа данас је 2,5 милиона примерака. Слично мисли и Mathias Döpfner, шеф Управног одбора Аxел-Спрингер-АГ. У изјави коју је летос дао, он каже

"Увек смо говорили да за ову фирму постоје два начина развоја. Нажалост није нам дозвољена телевизија. Сада се концентришемо на другу могућност коју смо у протеклим годинама врло успешно следили, а то је интернационализација нашег новинског и онлине пословања."

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси