Вести
21. 08. 2013.
Стратегија Аxел Спрингер-а је пословање на интернету
Велики немачки концерн Аxел Спрингер се полако окреће онлине новинарству.
"Видео сам како то изгледа у Енглеској, Скандинавији и Америци и схватио да се у доба масовних комуникација, публикације морају конципирати на други начин", изјавио је Аxел Спрингер, син из династије хамбуршких издавача.
Резултат његових путовања по свету био је почетак издавања најпопуларнијег немачког листа Билд, чије је прво издање изашло 1952. Тираж овог листа данас је 2,5 милиона примерака. Слично мисли и Mathias Döpfner, шеф Управног одбора Аxел-Спрингер-АГ. У изјави коју је летос дао, он каже
"Увек смо говорили да за ову фирму постоје два начина развоја. Нажалост није нам дозвољена телевизија. Сада се концентришемо на другу могућност коју смо у протеклим годинама врло успешно следили, а то је интернационализација нашег новинског и онлине пословања."
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.