Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Програм прилагодити слушаоцима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

05. 11. 2010.

Извор: Дневник

Програм прилагодити слушаоцима


Стручна помоћ локалним радио-станицама

Бела Црква: Агенција „Стар студио”, под покровитељством Покрајинског секретаријата за информације, покренула је пројекат „Стално усавршавање – императив успеха”, који има за циљ да крене ка локалним радио-станицама у Војводини са задатком да новинарима, водитељима и уредницима радио станица, које легално емитују програм у локалној зони покривања, на занимљив и лако прихватљив начин пренесе знања стечена дугогодишњом праксом у електронским медијима, истраживач ким и научним радом на Универзитету у Новом Саду и ангажовањем у бројним домаћим и међународним пројектима.

Прво предавање одржано је у Белој Цркви, а позвани су били новинари и уредници локалних радио станица из града домаћина, Вршца, Алибунара, Пландишта, Ковина, Сечња, Ковачице и Ковина. Одазвале су се колеге из ЈИП „БЦ инфо” и Аурорарат РТВ из Беле Цркве и новинар и уредник Радио Сечња.

Предавања су одржали асистент на Одсеку за медијске студије Фолозофског факултета У Новом Саду за предмет радијско новинарство и анализа медијског дискурса др Дејан Пралица, асистент на Одсеку за менаџмент у медијима Факлутета техничких наука у Новом Саду дипл. инж. Ива Шиђанин и главни и одговорни уредник Радио Сајма Саша Лекић.

Учесници су имали прилику да се упознају са значајем израде прецизне програмске шеме и утврђивања програмског формата, а предоч ена им је и важност увођења нових софтверских решења за побољш ање и аутоматизацију рада.

Радио је најстарији елетронски медиј и ако не жели да изгуби трку са телевизијом, а нарочито не са све присутнијим интернетом, мора да емитује информативни програм локалног карактера и избор музике прилагоди одређеној групи слушалаца.

У свом излагању Саша Лекић се посебно осврнуо на најчешће грешке које чине лакалне радио-станице, пре свега емитујући вести које нису интересантне за локално становништво. Слаба слушаност за резултат има губитак интересовања оглашивача и финансијску несигурност.
У другом делу предавања ученици су могли да се упознају са начином писања медијких пројеката, да сазнају како се дефинишу циљеви и стратегије, циљне групе и одређују пројектни тимови.

М. Витомиров

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси