Вести
05. 11. 2010.
Програм прилагодити слушаоцима
Стручна помоћ локалним радио-станицама
Бела Црква: Агенција „Стар студио”, под покровитељством Покрајинског секретаријата за информације, покренула је пројекат „Стално усавршавање – императив успеха”, који има за циљ да крене ка локалним радио-станицама у Војводини са задатком да новинарима, водитељима и уредницима радио станица, које легално емитују програм у локалној зони покривања, на занимљив и лако прихватљив начин пренесе знања стечена дугогодишњом праксом у електронским медијима, истраживач ким и научним радом на Универзитету у Новом Саду и ангажовањем у бројним домаћим и међународним пројектима.
Прво предавање одржано је у Белој Цркви, а позвани су били новинари и уредници локалних радио станица из града домаћина, Вршца, Алибунара, Пландишта, Ковина, Сечња, Ковачице и Ковина. Одазвале су се колеге из ЈИП „БЦ инфо” и Аурорарат РТВ из Беле Цркве и новинар и уредник Радио Сечња.
Предавања су одржали асистент на Одсеку за медијске студије Фолозофског факултета У Новом Саду за предмет радијско новинарство и анализа медијског дискурса др Дејан Пралица, асистент на Одсеку за менаџмент у медијима Факлутета техничких наука у Новом Саду дипл. инж. Ива Шиђанин и главни и одговорни уредник Радио Сајма Саша Лекић.
Учесници су имали прилику да се упознају са значајем израде прецизне програмске шеме и утврђивања програмског формата, а предоч ена им је и важност увођења нових софтверских решења за побољш ање и аутоматизацију рада.
Радио је најстарији елетронски медиј и ако не жели да изгуби трку са телевизијом, а нарочито не са све присутнијим интернетом, мора да емитује информативни програм локалног карактера и избор музике прилагоди одређеној групи слушалаца.
У свом излагању Саша Лекић се посебно осврнуо на најчешће грешке које чине лакалне радио-станице, пре свега емитујући вести које нису интересантне за локално становништво. Слаба слушаност за резултат има губитак интересовања оглашивача и финансијску несигурност.
У другом делу предавања ученици су могли да се упознају са начином писања медијких пројеката, да сазнају како се дефинишу циљеви и стратегије, циљне групе и одређују пројектни тимови.
М. Витомиров
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.