Насловна  |  Актуелно  |  УНС вести  |  Медијска писменост у Србији: резултати истраживања
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

УНС вести

25. 11. 2013.

Кампања за медијску писменост

Медијска писменост у Србији: резултати истраживања

У среду, 27. новембра, Медијска коалиција организује презентацију резултата истраживања о медијској писмености у Србији које је реализовао БИРОДИ и обухвата 3.000 испитаника од којих је 2.400 ученика средњих школа, 250 професора и 350 новинара и студената новинарства

БЕОГРАД – У среду, 27. новембра, Медијска коалиција организује презентацију резултата истраживања о медијској писмености у Србији која ће открити како су средњошколци, њихови професори, новинари и студенти новинарства одговарали на следећа питања:

  • Преко којих медија се најчешће информишу?
  • Колико медији имају моћ да промене ток догађаја у нашем друштву?
  • Колико су активни и на који начин користе друштвене мреже?
  • Да ли медији у Србији испуњавају своју улогу критичара и контролора у друштву?
  • Да ли школа доприноси развоју критичког мишљења и самосталном доношењу одлука код младих?

После презентације, учесници ће разговарати о специфичним резултатима истраживања са циљем да утврде кораке које треба предузети како би се медијска писменост, један од приоритета Медијске стратегија Србије, даље развијала и у што већој мери укључила у систем образовања.

Истраживање које је реализовао БИРОДИ обухвата 3.000 испитаника од којих је 2.400 ученика средњих школа, 250 професора и 350 новинара и студената новинарства. Спроведено је у оквиру  Кампање за медијску писменост  коју подржава Америчка агенција за међународни развој (USAID), а чији је циљ подизање нивоа свести о важности критичке анализе и о значају професионалног новинарства у демократском друштву.

Медијска коалиција је неформално партнерство пет медијских организација, Независно удружење новинара Србије (НУНС), Удружење новинара Србије (УНС), Независно друштво новинара Војводине (НДНВ),  ПУ Асоцијације локалних независних медија ''Локал прес'' и Асоцијација независних електронских медија (АНЕМ).

КО:

  • Јованка Матић, научни сарадник Института друштвених наука, Београд
  • Сања Стаменковић, истраживач Бироа за друштвена истраживања
  • Мелита Ранђеловић, координатор Актива професора грађанског васпитања
  • Недим Сејдиновић, председник ИО Независног друштва новинара Војводине

ШТА:         

  • Презентација резултата истраживања Медијска писменост у Србији

КАДА:       

  • Среда, 27. новембар 2013, 14:00 часова

ГДЕ:        

  • Медија центар Београд, Теразије 3/II спрат

КОНТАКТ:

  • Тамара Филиповић Стевановић, координаторка Медијске коалиције испред НУНС – а

         Тел: 066/8822 009, е-мејл: tamara.filipovic@nuns.rs

Агенду догађаја можете преузети у прилогу.

Коментари (2)

Остави коментар
чет

28.11.

2013.

УНС [нерегистровани] у 15:13

Одговор

Поштована,

Резултати ће ускоро бити постављени на сајтовима чланова Медијске коалиције.

Срдачан поздрав!

Одговори
чет

28.11.

2013.

anonymous [нерегистровани] у 14:44

pitanje

Zdravo, kasno sam videla poziv na ovu prezentaciju, pa me zanima da li ce se rezultati istrazivanja naci na internetu? Hvala, srdacan pozdrav.

Одговори

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси