Насловна  |  Актуелно  |  УНС вести  |  16 диплома за веб новинаре
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

УНС вести

14. 03. 2011.

16 диплома за веб новинаре

Четвртој генерацији школе УНС-а ВебНовинар у Прес центру су данас уручене дипломе после успешно завршене тромесечне наставе.

Уочи свечаности уручења одржан је експертски панел "Одрживост веб пројеката у Србији" на којем су говорили Стефан Салом, директор компаније Инфостуд, Исток Павловић, специјалиста за вирални маркетин и покретач сајтова Трачара, Блејач и Тројка, Раде Тричковић, директор оглашивачке мреже Httpool у Србији и Предраг Благојевић главни уредник регионалних новина Јужне вести.


Координаторка школе ВебНовинар Драгана Петковић изразила је задовољство због још једне успешно завршене обуке за веб новинаре. Истакла је да је УНС међу реткима који су схватили значај инвестирања у едукацију из веб новинарства која новинарима омогућава да одговоре сложеним захтевима времена.

Генерални секретар УНС-а Нино Брајовић рекао је да ће школа ВебНовинар остати један од кључних пројеката ове струковне организације и да је најбољи доказ његове одрживости то што данас четврта генерација полазника школе ВебНовинар прима дипломе.

У име IREX-a и USAID-a који су покровитељи овог панела Ивана Бјелић је истакла да је, с обзиром на вртоглави развој веба, неопходно да се новинари кроз резне тренинге укључе у развој нових медија. Подсећајући на то да је IV генерација школе ВебНовинар финансирана властитим приходима Бјелићева је рекла да се слободно може говорити о одрживости и оправданости овог пројекта.


Говорећи о одрживости веб пројеката у Србији директор компаније Инфостуд Стефан Салом рекао је да су права идеја, здрава мотивација и добри партнери кључни елементи за успех и одрживост сваког бизниса. Салом је рекао да је најбољи покретач идеја да стварамо нешто вредно, што ће људима да значи и буде од користи.

Директор оглашивачке мреже Httpool у Србији Раде Тричковић навео је да је код нас тржиште још увек недовољно развијено и незрело и да идеја одрживости сајтова само од оглашавања не може да заживи. По његовом мишљењу кључан је квалитет садржаја на сајту, а када је оглашавање у питању стално упознавање и истраживање циљне групе.

Да би један сајт заживео и био успешан најбитнија је свест о сопственим ресурсима и могућностима партнера, испричао је Исток Павловић, специјалисте за вирални маркетинг. Он је навео да је пре покретања пројекта важно истраживање тржишта и проналажење простора у којима тај пројекат може да заживи.

Уредник Јужних вести Предраг Благојевић рекао је да га је жеља да људима омогуће да дођу до информација које су им недоступне мотивисала да покрене регионалне онлајн вести и да је то оно што овај медиј данас одржава.

- Мотивација у којој економски моменат није пресудан води Јужне вести узлазном путањом и доприноси њиховој све већој популарности међу регионалним информативним сајтовима, закључио је Благојевић.

Школа “ВeбНовинар” усавршава полазнике за каријеру у веб новинарству, веб ПР-у и веб маркетингу. Подељена је у 30 сесија, односно 87 часова, које студентима држи 15 професионалаца из области веб новинарства, комуникологије, ПР-а, маркетинга, дизајна, програмирања, мултимедије.

                                                  


Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси