Насловна  |  Актуелно  |  УНС вести  |  У јануару скоро половина локалних самоуправа расписала медијске конкурсе, 60 милиона више за пројекте
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

УНС вести

27. 01. 2020.

Аутор: Ј. Пешић Извор: УНС

У јануару скоро половина локалних самоуправа расписала медијске конкурсе, 60 милиона више за пројекте

Према евиденцији Удружења новинара Србије (УНС) за 2020. годину расписана су 92 конкурса за суфинансирање пројеката у области јавног информисања, укључујући и конкурсе Министарства културе и Покрајинског секретаријата, за које је издвојено 1.235.871.000 динара. Прошле године за исте конкурсе било је опредељено око 60 милиона динара мање.

Прошле године за иста 92 медијска конкурса опредељено је укупно 1.175.910.847, укључујући и девет конкурса Министарства културе и четири конкурса Покрајинског секретаријата за културу.

Истраживање УНС-а је показало је да је у јануару од укупно 166 локалних самоуправа, скоро половина, 78, расписала 79 медијских конкурса у вредности од 900.671.000 динара. У односу на прошлу, када је издвојено 840.710.847 динара, за 2020. годину опредељено је за око пет одсто више новца, односно 59.960.153 динара.

Износи које су издвојили Министарство културе и Покрајински секретаријат остали су на истом прошлогодишњем нивоу.

Министарство културе је за овогодишње медијске конкурсе, које је расписало крајем прошле године, определило 274 милиона динара. За четири конкурса Покрајинског секретаријата опредељено је 61.200.000 динара.

Од локалних самоуправа највише новца за медијске пројекте ове године издвојио је Град Нови Пазар, 64.100.000 динара. Следи Град Панчево који је издвојио 40 милиона динара, а затим и Суботица са 39.366.000 динара.

У односу на прошлу годину Град Нови Пазар је издвојио за пројекте 11.480.000 динара више, што највеће увећање од свих локалних самоуправа.

УНС је евидентирао и да је Горњи Милановац у односу на прошлу годину издвојио седам милиона више, као и да је Град Смедерево увећао буџет за медијски конкурс за пет милиона динара.

Град Нови Сад је прошле године за конкурс издвојио 57.166.800 динара, а ове 33.650.000 динара, што је 23.516.800 динара мање за медије и представља највеће умањење у односу на прошлу годину.

Осим Новог Сада мање новца за медије издвојили су Параћин, 4.800.000 динара, Сомбор, два милиона и Бела Црква, четири милиона динара.

Ове године, за разлику од претходне, Љиг и Мионица расписали су медијске конкурсе. Општина Љиг је за конкурс издвојила 2,5 милиона, а Мионица два милиона динара.

* Преузимање делова или целокупног текста је дозвољено уз обавезно навођење извора

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси