Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  РРА одбацила тужбе Динкићевих и напредњака
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

27. 03. 2012.

Извор: Данас

РРА одбацила тужбе Динкићевих и напредњака

Нико нема право да утиче на уређивачку политику медија, порука РРА. Што се тиче спота УРС, утврдиће се да ли су компаније сагласне да се користи њихов логотип.

Београд - Ниједан од емитера, пратећи рад државних органа, до сада није прекршио обавезујуће упутство РРА о понашању медија у изборној кампањи, закључио је јуче Савет Републичке радиодифузне агенције након вишесатне седнице.

Поводом приговора УРС и СНС да ДС и Борис Тадић злоупотребљавају функцију председника Републике у сврху кампање, РРА је саопштила да сви емитери „и током изборне кампање, као и када избори нису расписани, имају слободу да прате рад свих државних органа и њихових представника“.

Током седнице на којој је разматран приговор УРС, исту жалбу РРА уложили су и напредњаци, тврдећи да „све листе у кампањи немају једнак третман у информативним емисијама“.

„ДС, чији је носилац листе ’Избор за бољи живот - Борис Тадић’ уједно и актуелни председник Србије, злоупотребљава функцију председника Републике, како би у предизборној кампањи имала повлашћен положај у медијима за промоцију своје изборне листе“, наводи СНС.

РРА је разматрајући ове представке истакла и да „инсистира да нико од учесника у политичком и јавном животу, укључујући и Савет РРА, нема права да утиче на уређивачку политику медија, али је, исто тако, доношењем Опште обавезујућег упутства Савет нагласио да су емитери обавезни да у време изборне кампање посвете посебну пажњу равноправности свих учесника избора како рад електронских медија не би оштетио изборни процес“.

Савет РРА је разматрао и извештај Службе за надзор ове агенције која је рекламни спот УРС евидентирала као могуће споран садржај, а у оквиру емитовања предизборног политичког маркетинга у програмима више ТВ станица.

„Како би Савет узео у разматрање овај могуће споран садржај неопходно да прикупи сву потребну документацију из које се може разјаснити да ли постоје сагласности компанија, које се појављују у промотивном споту УРС-а, да се њихови робни жигови користе“, кажу у Агенцији.

Рок за доставу података о споту УРС дат је свим станицама које су спот емитовале, а то су РТС 1, Пинк, Б92 и Хепи.

Наиме, у једном од предизборних спотова листе УРС коришћени су робни жигови компанија Фијат, Јура, Континентал, Горење, Бенетон и Панасоник.

Антрфиле: Урс тумачи одлуку

„Пажљиво ћемо с правницима протумачити врло замршено написану одлуку Савета РРА и након пажљиве анализе изаћи ћемо у јавност са званичним коментаром“, рекли су Данасу сарадници Млађана Динкића након јучерашње седнице РРА.

Б. Ц.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси