"У основи желимо да попунимо рупу која постоји на тржишту и образовања, али и у људским ресурсима медија. Немамо програме који се баве развојем менеџера у медијима и зато окупљамо оне факултете који се баве менеџментом, али и факултете новинарства и комуникологије, да бисмо креирали програм који би одговорио на изазов пословног развоја медија", изјавио је професор Факултета организационих наука у Београду Ђорђе Кривокапић.
Према његовим речима, пројекат се састоји из две кључне целине, једна је образовање студената у области менаџмента медија, да би у другој фази били интегрисани у медије и кроз пробни рад доприносили њиховом развоју.
"Тренутно истражујемо дубинске потребе медија и покушавамо да разумемо шта је оно што ће привући младе да у њима раде", нагласио је Кривокапић.
Истичући да је новинарству и медијима неопходна етика, професорка Филозофског факултета у Нишу Ивана Стојановић Прелевић истиче да и савремени бизнис показује да медији који етично обављују посао боље пролазе на тржишту.
Како је најавила, студенти који буду похађали овај програм биће у прилици да се упознају са начином решавања етичких дилема, доношења етичкних одлука и препознавања неетичког садржаја.
"То ће их оспособити да форсирају етички начин извештавања или снимања, али и да у тренутку могу да препознају шта није етички и чему не треба прибегавати", објаснила је Ивана Стојановић Прелевић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.