Вести
24. 10. 2013.
Медијски стуб у региону
Блиц је данас, поводом 6.000. броја, саопштио да је иза овог дневног листа и његових читалаца 17 година узајамног поштовања, верности и традиције и да је од прве интегрисање редакције у регион са најмодернијом штампаријом, постао стуб респектабилне медијске компаније.
У саопштењу поводом годишњице, лист наводи да је време када се појавио, 16. септембра 1996. године, друштвени амбијент у Србији био је такав да су се паметни људи могли бавити било чиме другим, али не и издаваштвом ван покровитељства власти.
"То је био последњи тренутак да се у земљи која је била окупирана и споља и изнутра, појаве дневне новине тог калибра и са људима који су, руковођени идејом да се нешто мора променити, имали храброст да стану на црту режиму", каже се у саопштењу.
Лист подсећа да је прва три дана дељен бесплатно у тиражу од 50.000 примерака, потом је цена била један динар, тираж је вртоглаво растао.
Током студентских протеста и демонстрација 1996/97, Блиц је постале гласило младости, здраве памети и жеље за бољим и регуларнијим животом, наводи лист.
Лист истиче да је његова "препознатљивост грађена дуго и темељно, окупљањем најбољих новинара, уредника и фотографа и да је био пионир у свакој техничкој иновацији.
"Тако смо дошли до прве ингтегрисане редакције у нашем региону са најмодернијом штампаријом и постали стуб респектабилне медијске компаније", наглашава се у саопштењу.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.