Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Створили смо највећу медијску кућу на западном Балкану!
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

12. 12. 2013.

Извор: Курир

Створили смо највећу медијску кућу на западном Балкану!

Преузимањем 100 одсто удела у компанији „Aderia Media Srbija“ од водећих европских издавача „Sanoma“, „Styria media“ и „Gruner + Jahr“ наша компанија „Курир инфо“ постала је највећа медијска кућа на западном Балкану. Овом аквизицијом у власништву компаније „Курир инфо“ нашло се двоје дневних новина, 18 магазина и 14 дигиталних издања.

Значајан догађај

На овај начин компанија „Курир инфо“ постала је лидер у сегментима дневних новина, магазина и дигиталних издања. Нека од издања „Adria Media Srbije“ која су сада власништво „Курир инфо“ су Elle, Cosmopolitan, Story, Men‘s Health, National Geographic, Sensa, Mama. Колико је ово значајан догађај у пословном свету на подручју западног Балкана, али и шире, најбоље говори чињеница да је ова промена власника „Adria Media Srbije“ запала за око и најутицајнијем њујоршком медију из области финансија Вол стрит џорналу. Овом угледном листу није промакла информација која је уздрмала медијско тло на западном Балкану, па у свом тексту преноси да су „компанија ‚Sanoma‘ и њени партнери ‚Gruner + Jahr‘ и ‚Styria media‘ продали своју заједничку инвестицију ‚Adria Media Srbijа‘ медијској кући ‚Курир‘“.

У тексту Вол стрит џорнала наглашава се да је овом трансакцијом означено повлачење „Sanome“ са српског тржишта.

Информацију су објавиле и руске Ведомости.

Да ови угледни светски листови који се баве анализом тржишта нису случајно пренели вест о преузимању „Адриа медија Србије“ од стране „Курира инфо“, јасно је и због чињенице да је на овај начин створена медијска компанија која већ данас месечно оствари продају 220.000 примерака магазина. Магазинска издања компаније „Курир инфо“ месечно прочита преко 1.100.000 различитих читалаца.

Огромна читаност

О снази компаније „Курир инфо“ најбоље говори и импозантан податак да она месечно прода 3,5 милиона примерака дневних новина. Само штампано издање дневних новина Курир дневно се прода у 120.000 примерака, што значи да Курир дневно прочита 600.000 читалаца.

Колико поверење читаоци поклањају компанији „Курир инфо“, најбоље се види по томе што је само у новембру садржају на њеним порталима приступило 8.400.000 посетилаца.

Асоцијација медија

Пословни подухват године!

Зоран Секулић, председник УО Асоцијације медија, сматра да је одлука Курира да купи издавачку кућу „Adria Media Srbijа“ храбар потез менаџмента компаније и пословни подухват године на тржишту домаћих штампаних медија:

Док тиражи штампаних медија у Србији падају, Курир удвостручава портфолио новинских и дигиталних издања, са амбицијом да предњачи у новом концепту информисања и ухвати корак са савременим трендовима у области издаваштва. Асоцијација медија поздравља овај пословни потез своје чланице.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси