Вести
31. 12. 2013.
Само најбољи ће преживети
Недавно је завршен 15. семинар медијских трендова (СЕМПЛ) на ком је учествовало преко 800 учесника, од којих је трећина из региона, углавном из Србије и Хрватске.
Близу тридесет међународних и домаћих предавача говорило је о актуелним дешавањима у медијско комуникацијској индустрији.
У Порторожу је крајем новембра завршен Семинар медијских трендова (СЕМПЛ), који је по петнаести пут организовала фирма Media Pool. Овогодишња конференција привукла је 800 учесника од којих је трећина из региона, углавном из Србије и Хрватске.
У првом плану овогодишње конференције, која је организована под слоганом „Lead or Let Die", биле су медијске тенденције које мењају регионалну медијску слику.
„Овогодишњи Семпл поново је доказао да се више не можемо ослонити на устаљене праксе и традиционална решења која не воде до жељених резултата унутар индустрије која се у последњој деценији суочава са многим изазовима. Сви који радимо у индустрији медија и комуникација морамо да почнемо да размишљамо изван традиционалних оквира и пронадемо начин да се издвојимо у дигиталној џунгли. Предавачи конференције су се сагласили да је једини начин да се данас опстане успостављање партнерства и да више нема простора за соло играче.
Чињеница је да ће тржиште задржати само најбоље", рекла је Валерија Преволшек, председница Семпла и директорка Медиа Поола.
Слајдове предавача 15. Семпла можете пронаћи на:
http://www.slideshare.net/seminarSempl.
Фотографије са догађаја можете погледати на:
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.