Вести
14. 03. 2014.
РРА: Кампања је скромнија и коректнија
Извршни директор Републичке радиодифузне агенције (РРА) Драган Лукић оценио је данас да је овогодишња предизборна кампања, када је реч о електронским медијима, била много скромнија, али и коректнија него кампања 2012. године.
Лукић је, гостујући у Јутарњем програму ТВ Пинк, рекао да је кампања била динамична, да је изостала негативна кампања и остварен знатан помак у поштовању закона и у коректности.
Кампања је била много скромнија у погледу коришћења комерцијалног времена за представљање кандидата и изборних листа, оценио је извршни директор РРА.
"На свим националним телевизијама, укључујући и покрајински јавни сервис, 2012. године емитовано је укупно 5.600 огласних порука, а сада само 3.200" прецизирао је Лукић.
Извршни директор РРА је додао да су 2012. године плаћена 252 изборна термина, а ове године до сада само 17.
"Уз то, добро је и што су ове године политичари у функцији државних функционера приликом појављивања на екранима и у програмима користили готово двоструко мање времена него 2012. године", рекао је Лукић.
Лукић је навео да су кључне теме у кампањи биле инвестиције, нова радна места, економска, пореска и социјална политика, инфраструктура, енергетика и развој.
На питање новинара о раду мањих радио и телевизијских станица ван Београда, односно локалних и регионалних телевизија, Лукић је одговорио да је закон једнак за све и да је тамо мало већи број неправилности, али да се оне "односе углавном на необележавање предизборног програма".
Извршни директор РРА је подсетио да је у току предизборна тишина која траје до недеље у 20 часова и упозорио да би ту законску обавезу требало да поштују сви емитери, а да ће РРА то надзирати.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.