Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Михајловић: Нове програмске и медијске платформе на РТВ
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

22. 04. 2016.

Извор: РТВ

Михајловић: Нове програмске и медијске платформе на РТВ

НОВИ САД, БЕОГРАД - У интервјуу за недељник НИН, генерални директор Радио-телевизије Војводине Срђан Михајловић каже да је опредељеност РТВ да врати вредност породице пред телевизоре, као и да пласира посебно кројене садржаје на све своје платформе. Интервју генералног директора РТВ за НИН преносимо у целини:

 

Срђана Михајловића, директора Радио-телевизије Војводина затичемо у радној атмосфери, у његовој канцеларији у центру Новог Сада. На самом почетку позива и нас и наше читаоце да гласају за Омладински радио, први интернет-радио намењен младима, који се 24. априла од 20 до 21 сат такмичи у "Radio Battle", ове године у финалу са Словенијом. Гласање је преко Твитера и Михајловић се нада да ће премашити 60.000 гласова, који прошле године нису били довољни за први пласман.

Радио телевизија Војводине умногочему је радила на технолошком и програмском напретку. Програм се гледа у пуном капацитету преко стриминга. РТВ је прешла на 16:9 емитовање, а ускоро ће и на ХД формат.

Михајловић истиче да ретко која ТВ и радио имају толику количину програма, који се одложено гледа. И то како на српском, тако и на осталим језицима националних заједница.

"Оно што смо ми пре свега дефинисали као стратешки приоритет јесте квалитет програма", наводи на почетку разговора Срђан Михајловић.

"Програм је усмерен на језике националних мањина и следећа идеја је да кренемо са немачком мањином. С друге стране, оно што смо урадили са реорганизацијом и новом систематизацијом, јесте нова мултимедијална платформа. То подразумева да, када радимо неки производ, радимо га за што више платформи, тако да један садржај буде искоришћен и на телевизији и на радију и на вебу и у другом мултимедијалном облику. Мислим да нова организација на РТВ, која има седам медија и једну програмску структуру, почиње да даје резултате и надам се да ћемо да побољшамо квалитет тамо где смо уочили да неке ствари могу бити боље."

Како изгледа пословање РТВ у годинама кризе?

Радио-телевизија Војводине већ три године управља својим финансијским ресурсима тако да на крају године има позитивни резултат. Финансијски оквир дефинисан је финансирањем из буџета и увођењем таксе од 150 динара. Тако обезбеђујемо средства која су опет недовољна за оно што бисмо могли да урадимо да имамо већи буџет, али у сваком случају спадамо у другу регионалну кућу у Европи по продукцији програма.

Да ли сте близу усељења у нову зграду о којој се дуго прича?

Далеко смо од усељења, али усвојили смо идејно решење. На основу тога, расписан је тендер за пројекат, што се успешно приводи крају. Налазимо се пред локацијском дозволом, која је на Петроварадину, а затим и пред грађевинском. И, ако се створи амбијент у коме сви актери у Војводини и у Србији буду били за то да РТ Војводине добије свој дом, онда са сигурношћу можемо рећи да би период од наредне три године био неки временски оквир у коме би то могло да се догоди. Ми смо само за закуп потрошили више од девет милиона евра, током свих ових година. Сматрам да је целисходније и за саму државу да уложимо тај новац у медијски сервис Радио-телевизије Војводине и да добијемо простор који ће бити у функцији ове куће.

Ваш програм је намењен широј публици, али јој нимало не подилази.

Мислимо да се гледаоци заправо праве! Сматрамо да је наша улога у томе да се изгради здрав вредносни систем, да инсистирамо на елементима образовања, васпитања и једног културолошког обрасца. Дубоко верујем да су медији у 21. веку врло важна полуга на том путу. У том смислу, наш садржај захтева озбиљног гледаоца, који мора да посвети енергију, време и да понуди себе, али с друге стране и да добије натраг оно што га чини бољим и квалитетнијим.

Проблем јавног сервиса јесте у томе што има такву структуру програма да не може да испрати трку у гледаности. Тако, наш програм јесте за што више људи, али не за оне који проводе по читав дан пред телевизором. На крају, желимо да вратимо вредност породице пред телевизоре. Неопходно је да се око неких ствари окупимо у времену у коме живимо. Са неким производима смо у томе и успели. Рецимо са серијом Вере и завере. Слично постижу и филмски, серијски и дечији програм. Ми се трудимо да гледаоци РТВ понесу више оптимизма, више енергије и самопоштовања, и да на крају, колико год то утопијски звучало, буду и бољи људи.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси