Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Анализа онлајн медија током предизборне кампање
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

28. 06. 2016.

Извор: rs.n1info.com

Анализа онлајн медија током предизборне кампање

SHARE Фондација представила је резултате истраживања онлајн медија и друштвених мрежа током предизборне кампање. Како се наводи у истраживању, анализирани су онлајн портали Политике, Новости, Блица, Данаса, Курира, Информера, Телеграфа, РТС, Б92 и Н1.

У извештају се наводи: "Требало би обратити пажњу да највећи број прилога објављених о изборним активностима имају јавни сервис РТС и новине у приватном власништву Блиц. На трећем месту налази се Б92, док је број текстова о изборима код Н1 и Информера, односно код Курира и Новости изједначен. Данас је значајно скромнији у односу на све претходно набројене изворе, али и поред тога има скоро двоструко више прилога о изборима него Политика и Телеграф".

Тематска поља која су дефинисала кампању су: ЕУ, Русија, САД, Косово, Војводина, Санџак, регион, безбедност, слобода медија, НАТО, Хаг, корупција и економија. У извештају је и анализирано заступљеност лидера политичких странака на порталима, број коментара, као и како су они оцењивани. Анализа се бавила и друштвеним мрежама.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси