Вести
28. 06. 2016.
Анализа онлајн медија током предизборне кампање
SHARE Фондација представила је резултате истраживања онлајн медија и друштвених мрежа током предизборне кампање. Како се наводи у истраживању, анализирани су онлајн портали Политике, Новости, Блица, Данаса, Курира, Информера, Телеграфа, РТС, Б92 и Н1.
У извештају се наводи: "Требало би обратити пажњу да највећи број прилога објављених о изборним активностима имају јавни сервис РТС и новине у приватном власништву Блиц. На трећем месту налази се Б92, док је број текстова о изборима код Н1 и Информера, односно код Курира и Новости изједначен. Данас је значајно скромнији у односу на све претходно набројене изворе, али и поред тога има скоро двоструко више прилога о изборима него Политика и Телеграф".
Тематска поља која су дефинисала кампању су: ЕУ, Русија, САД, Косово, Војводина, Санџак, регион, безбедност, слобода медија, НАТО, Хаг, корупција и економија. У извештају је и анализирано заступљеност лидера политичких странака на порталима, број коментара, као и како су они оцењивани. Анализа се бавила и друштвеним мрежама.

Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.