Вести
24. 02. 2010.
"Божја реч" - без маркетинга
У етру од Суботице до Пријепоља програм емитује 11 православних радио и телевизијских станица: новосадски и трстенички РТВ „Беседа“, односно „Логос“, те радио-станице „Славославље“ (Суботица), „Тавор“ (Бачка Паланка), „Слово љубве“ (Београд), „Глас“ (Ниш), „Источник“ (Ваљево), „Искон“ (Врање), „Милеш ева“ (Пријепоље) и „Златоусти“ (Крагујевац).
Ту је пет католичких радио станица. Занимљив је аранжман суботичких Радио Марије и Славословља, католичког и православног верског радија, чији се програми смењују на неколико сати. Радио Марија постоји већ више од једне деценије (као део светске мреже радија Католичке цркве и има изузетно велику слушаност), док је Радио Славословље СПЦ почео емитовање прошле године. Будући да се програми смењују, верници обе цркве прате и један и други програм готово подједнако.
Радио Искон као једини црквени радио на подручју југоисточне Србије за годину дана рада избио је на друго место по слушаности.
- Епархијски радио не емитује страну музику, а и комерцијални блокови су равномерније распоређени – анализира повереник НУНС за Пчињски округ Радоман Ирић.
Црквени Радио Глас ускоро оснива и Нишка епархија, како би се обраћала својим верницима.
Закон није допустио црквама да имају националне или регионалне електронске медије, већ само локалне, а забрањена им је и комерцијализација, односно издржавање од маркетинга. Показало се да је баш та одредба “казна”, јер од нечег се мора живети. Исти закон је и временски ограничио умрежавања црквених РТВ станица на само три сата дневно, па се показало да је могућност да се прикупе рекламе сужена.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.