Вести
28. 03. 2017.
Америчке компаније окрећу леђа „Гуглу”
Интернет џин променио политику оглашавања после жестоких реакција европских фирми чије су се рекламе појављивале уз екстремистичке садржаје.
Амерички телекомуникациони џинови АТ&Т и „Верајзон” повући ће већину огласа са неких сервиса „Гугла”, придружујући се великој групи компанија које су му већ окренуле леђа због начина на који алгоритми пласирају огласе.
После открића лондонског „Тајмса” да се уз снимке на „Јутјубу” који промовишу мржњу и расизам, појављују огласи угледних компанија па чак и британских владиних организација, уследила је жестока реакција. Представници британске владе оптужили су америчку интернет компанију да профитира на мржњи, јер део новца од огласа одлази и ауторима садржаја, у овом случају екстремистима.
Повлачење реклама почетком седмице најавили су „Маркс енд Спенсер”, „Водафон” и друге велике компаније и банке, али и угледни британски лист „Гардијан”. Раскид сарадње није потпун, јер се не односи на огласе пласиране поред резултата претраге. Сви су упозорили да неће давати огласе првенствено на „Јутјубу” док их „Гугл” као власник овог сајта не увери да се проблем неће поновити.
Цео текст прочитајте на сајту листа „Политика”

Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.