Вести
01. 10. 2010.
Интернет једе телевизије
НАЈМАЊЕ две хиљаде људи са телевизија и радија, из новина, маркетиншких агенција, али и кабловски оператери и музички издавачи окупило се протеклог викнеда у Ровињу на трећем Викенд медија фестивалу.
Стручњаци из земаља региона расправљали су о 40 различитих тема, а највише пажње посвећено је Интернету, скорој дигитализацији телевизије и маркетингу на јавним сервисима.Челни људи комерцијалних телевизија и јавних сервиса, међу којима је био и Александар Тијанић, директор Радио-телевизије Србије, укрстили су ставове о томе треба ли јавним сервисима укинути маркетинг. За то су се залагали Јохан Цил из РТЛ и Дражен Маврић из Нове ТВ.
Тијанић и директор ХРТ Јосип Поповац су се супротставили овој идеји, упитавши челнике комерцијалних телевизија како могу конкурисати јавним сервисима у информативном програму, и у исто време тражити забрану оглашавања.Једна од звезда фестивала, Ендрју Кин, поручио је да је Интернет царство просечних и да убија таленат.
Без ауторитета који контролише информације које се на њему пласирају, одлично је оружје за убиство културе. Кин сматра да све иде на тржиште, да се квалитет изгубио.
Антрфиле : ПОЛА РЕКЛАМА
Оштра је била расправа између запослених у медијима и задужених за односе са јавношћу. Борислав Миљановић из агенције “Мекен Србија” изнео је податак истраживања спроведеног у Аустралији које је показало да је чак 55 одсто медијских садржаја повезано са пи-аром. Према његовим речима, у Србији је у последњих десет година то занимање траженије од новинара.
С. Б.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.