Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Naslovna  |  Aktuelno  |  Prepiska Kurira i TV Pink (2015-2016)  |  Mitrović zloupotrebljava nacionalnu frekvenciju
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Prepiska Kurira i TV Pink (2015-2016)

06. 11. 2015.

Autor: J. R. Izvor: Kurir

Mitrović zloupotrebljava nacionalnu frekvenciju

Vlasnici televizija s nacionalnom frekvencijom ne smeju da koriste svoje medije radi privatnih kampanja niti da budu politički opredeljeni, smatra Miloš Rajković, član Saveta Regulatornog tela za elektronskemedije(REM).

On je samo jedan od onih koji su osudili prljavu kampanju koju televizija Pink poslednjih dana vodi protiv „ Adrija medija grupe“ (AMG) i njenog vlasnika Aleksandra Rodića. Naime,ova televizija sa nacionalnom frekvencijom u vlasništvu Željka Mitrovića svakodnevno na svakih sat vremena u svojim vestima vodi najstrašniju hajku protiv vlasnika AMG.

Gostujući juče u jutarnjem programu televizije N1 „Novi dan“, Rajković je izjavio da je medijski rat protiv Kurira zloupotreba medija u privatne svrhe, kao i da ovo nije prvi put da se takve stvari događaju.

- 0 ovome će biti reči na predstojećem zasedanju Saveta REM, već se dogodilo da privatna televizija s nacionalnom frekvencijom uđe u sukob sa jednim političarem iz prethodne vlasti i jasam odmah predložio monitoring. Vlasnici medija nikako ne smeju da budu politički opredeljeni - rekao je Rajković i dodao da REM vrši monitoring nacionalnih emitera 24 sata, ali da ne može da deluje izvan zakonske regulative i ovlašćenja.

Predsednik REM Goran Karadžić u izjavi za Kurir najavljuje da će Željko Mitrović morati da odgovara za sadržaj koji emituje.

- Svi moraju da poštuju zakon, i građani i vlasnici apsolutno svih medija. Dobili smo prijavu od Aleksandra Rodića protiv Pinka zbog emitovanja određenog sadržaja i pokrenuli postupak izricanja mera emiteru. U okviru toga, Željko Mitrović će morati da se izjasni o navodima koji mu se stavljaju na teret pred savetom REM - kaže Karadžić.

Povodom brutalnih napada oglasio se i rukometaš Vlada Mandić.

- Kurir je jedini objektivno izveštavao o dešavanjima u Crnoj Gori i zato se našao na meti Informera i Pinka, ali Kurir je uvek dirao gde drugi ne smeju i nadam se da će istrajati - poručuje Mandić i dodaje: - Mislim da je Kurir objektivan list koji nikoga ne štedi i nije ni najednoj strani, a takav medij i treba Srbiji. Sve ovo se događa zbog Kurirove podrške protestimau Crnoj Gori.

Na telefon Željka Mitrovića juče se javio muškarac koji se predstavio kao njegov „saradnik“, koji je saopštio da gospodin Mitrović „danas nije tu“ te da ga pozovemo sutra, kao i da mu uputimo pitanja na mejl. Međutim, do zaključenjabroja naša pitanja ostala su bez odgovora. 

 

Optužbe vlasti su pritisak na medije!

Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) ponovo je juče pozvalo predstavnike vlasti i političkih partija da na informacije koje mediji prenose ne reaguju optužbama na račun medija, nego iznošenjem drugačijih i ubedljivijih činjenica i stavova.

Da podsetimo, ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović optužio je medije da vode kampanju protiv vladajućeg bloka, posebno apostrofirajući list Kurir i TV N1.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi