Naslovna  |  Aktuelno  |  UNS vesti  |  Medijska pismenost u Srbiji: rezultati istraživanja
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

UNS vesti

25. 11. 2013.

Kampanja za medijsku pismenost

Medijska pismenost u Srbiji: rezultati istraživanja

U sredu, 27. novembra, Medijska koalicija organizuje prezentaciju rezultata istraživanja o medijskoj pismenosti u Srbiji koje je realizovao BIRODI i obuhvata 3.000 ispitanika od kojih je 2.400 učenika srednjih škola, 250 profesora i 350 novinara i studenata novinarstva

BEOGRAD – U sredu, 27. novembra, Medijska koalicija organizuje prezentaciju rezultata istraživanja o medijskoj pismenosti u Srbiji koja će otkriti kako su srednjoškolci, njihovi profesori, novinari i studenti novinarstva odgovarali na sledeća pitanja:

  • Preko kojih medija se najčešće informišu?
  • Koliko mediji imaju moć da promene tok događaja u našem društvu?
  • Koliko su aktivni i na koji način koriste društvene mreže?
  • Da li mediji u Srbiji ispunjavaju svoju ulogu kritičara i kontrolora u društvu?
  • Da li škola doprinosi razvoju kritičkog mišljenja i samostalnom donošenju odluka kod mladih?

Posle prezentacije, učesnici će razgovarati o specifičnim rezultatima istraživanja sa ciljem da utvrde korake koje treba preduzeti kako bi se medijska pismenost, jedan od prioriteta Medijske strategija Srbije, dalje razvijala i u što većoj meri uključila u sistem obrazovanja.

Istraživanje koje je realizovao BIRODI obuhvata 3.000 ispitanika od kojih je 2.400 učenika srednjih škola, 250 profesora i 350 novinara i studenata novinarstva. Sprovedeno je u okviru  Kampanje za medijsku pismenost  koju podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a čiji je cilj podizanje nivoa svesti o važnosti kritičke analize i o značaju profesionalnog novinarstva u demokratskom društvu.

Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija, Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV),  PU Asocijacije lokalnih nezavisnih medija ''Lokal pres'' i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM).

KO:

  • Jovanka Matić, naučni saradnik Instituta društvenih nauka, Beograd
  • Sanja Stamenković, istraživač Biroa za društvena istraživanja
  • Melita Ranđelović, koordinator Aktiva profesora građanskog vaspitanja
  • Nedim Sejdinović, predsednik IO Nezavisnog društva novinara Vojvodine

ŠTA:         

  • Prezentacija rezultata istraživanja Medijska pismenost u Srbiji

KADA:       

  • Sreda, 27. novembar 2013, 14:00 časova

GDE:        

  • Medija centar Beograd, Terazije 3/II sprat

KONTAKT:

  • Tamara Filipović Stevanović, koordinatorka Medijske koalicije ispred NUNS – a

         Tel: 066/8822 009, e-mejl: tamara.filipovic@nuns.rs

Agendu događaja možete preuzeti u prilogu.

Komentari (2)

ostavi komentar
čet

28.11.

2013.

УНС [neregistrovani] u 15:13

Одговор

Поштована,

Резултати ће ускоро бити постављени на сајтовима чланова Медијске коалиције.

Срдачан поздрав!

Odgovori
čet

28.11.

2013.

anonymous [neregistrovani] u 14:44

pitanje

Zdravo, kasno sam videla poziv na ovu prezentaciju, pa me zanima da li ce se rezultati istrazivanja naci na internetu? Hvala, srdacan pozdrav.

Odgovori

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi