Naslovna  |  Aktuelno  |  UNS vesti  |  U januaru skoro polovina lokalnih samouprava raspisala medijske konkurse, 60 miliona više za projekte
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

UNS vesti

27. 01. 2020.

Autor: J. Pešić Izvor: UNS

U januaru skoro polovina lokalnih samouprava raspisala medijske konkurse, 60 miliona više za projekte

Prema evidenciji Udruženja novinara Srbije (UNS) za 2020. godinu raspisana su 92 konkursa za sufinansiranje projekata u oblasti javnog informisanja, uključujući i konkurse Ministarstva kulture i Pokrajinskog sekretarijata, za koje je izdvojeno 1.235.871.000 dinara. Prošle godine za iste konkurse bilo je opredeljeno oko 60 miliona dinara manje.

Prošle godine za ista 92 medijska konkursa opredeljeno je ukupno 1.175.910.847, uključujući i devet konkursa Ministarstva kulture i četiri konkursa Pokrajinskog sekretarijata za kulturu.

Istraživanje UNS-a je pokazalo je da je u januaru od ukupno 166 lokalnih samouprava, skoro polovina, 78, raspisala 79 medijskih konkursa u vrednosti od 900.671.000 dinara. U odnosu na prošlu, kada je izdvojeno 840.710.847 dinara, za 2020. godinu opredeljeno je za oko pet odsto više novca, odnosno 59.960.153 dinara.

Iznosi koje su izdvojili Ministarstvo kulture i Pokrajinski sekretarijat ostali su na istom prošlogodišnjem nivou.

Ministarstvo kulture je za ovogodišnje medijske konkurse, koje je raspisalo krajem prošle godine, opredelilo 274 miliona dinara. Za četiri konkursa Pokrajinskog sekretarijata opredeljeno je 61.200.000 dinara.

Od lokalnih samouprava najviše novca za medijske projekte ove godine izdvojio je Grad Novi Pazar, 64.100.000 dinara. Sledi Grad Pančevo koji je izdvojio 40 miliona dinara, a zatim i Subotica sa 39.366.000 dinara.

U odnosu na prošlu godinu Grad Novi Pazar je izdvojio za projekte 11.480.000 dinara više, što najveće uvećanje od svih lokalnih samouprava.

UNS je evidentirao i da je Gornji Milanovac u odnosu na prošlu godinu izdvojio sedam miliona više, kao i da je Grad Smederevo uvećao budžet za medijski konkurs za pet miliona dinara.

Grad Novi Sad je prošle godine za konkurs izdvojio 57.166.800 dinara, a ove 33.650.000 dinara, što je 23.516.800 dinara manje za medije i predstavlja najveće umanjenje u odnosu na prošlu godinu.

Osim Novog Sada manje novca za medije izdvojili su Paraćin, 4.800.000 dinara, Sombor, dva miliona i Bela Crkva, četiri miliona dinara.

Ove godine, za razliku od prethodne, Ljig i Mionica raspisali su medijske konkurse. Opština Ljig je za konkurs izdvojila 2,5 miliona, a Mionica dva miliona dinara.

* Preuzimanje delova ili celokupnog teksta je dozvoljeno uz obavezno navođenje izvora

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi