Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Naslovna  |  Aktuelno  |  UNS vesti  |  REM odložio plaćanje naknada emiterima; vladajuća stranka najzastupljenija na Pinku, a najmanje na N1
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

UNS vesti

24. 03. 2020.

Autor: J. Pešić Izvor: UNS

REM odložio plaćanje naknada emiterima; vladajuća stranka najzastupljenija na Pinku, a najmanje na N1

Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je odluku da se pružaocima medijskih usluga (PMU) od marta do maja ove godine odloži plaćanje mesečnih naknada, zbog vanrednog stanja izazvanog virusom korona, uz uslov da podnesu zahtev, saznaje Udruženje novinara Srbije. Usvojen je i drugi Izveštaj o nadzoru PMU tokom izborne kampanje.

Savet REM-a je prilikom donošenje odluke o odlaganju plaćanja mesečnih naknada emiterima uzeo u obzir da se sa proglašenjem vanrednog stanja privatne kompanije, ali i pružaoci medijske usluge suočavaju sa „problemima profitabilnog poslovanja i opstanka na tržištu, kao i namirenja obaveza koja imaju, između ostalog, i prema Regulatoru“.

Osim ove odluke Regulator je usvojio i Izveštaj o nadzoru PMU tokom predizborne kampanje na televizijama sa nacionalnom frekvencijom (drugi presek), za period od 4. do 15. marta ove godine, stoji na sajtu REM-a.

Na Prvom programu Radio-televizije Srbije (RTS1) analitičari i ostali učesnici kampanje bili su najzastupljeniji, sa 71,7 odsto učešća u predizbornom programu.

Sledi lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu" koja je sa 13,49 odsto bila najzastupljenija u programu RTS-a, dok su stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene od strane RIK-a do 15. marta bile zastupljene 5,38 odsto na Javnom servisu.

U programu televizije Pink najviše vremena imala je lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu", 58 odsto, zatim analitičari i ostali učesnici kampanje - 38,13 odsto i stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene - 1,77 odsto.

U predizbornom programu televizije Hepi u najvećem procentu je bila zastupljena lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu" sa oko 37,61 odsto, analitičari sa 15 odsto, a stranke koje bojkotuju izbore sa 14 odsto.

Na televiziji B92 najveći udeo u predizbornom programu, 79 odsto, imali su analitičari i ostali učesnici programa, a lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu" bila je zastupljena sa oko deset odsto.

Na televiziji Prva u najvećem procentu, oko 41 odsto, bila je zastupljena lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu", a slede analitičari koji su imali 36,72 odsto vremena u programu te televizije. Stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene bile su u programu sa 10,5 odsto predizbornog programa.

Izveštajem je obuhvaćen i predizborni program kablovske televizije N1. U predizbornom programu te televizije u najvećem procentu, oko 50 odsto, činili su analitičari i drugi učesnici kampanje.

Na N1 su u programu stranke koje bojkotuju izbore i čije liste nisu proglašene imale 36,32 odsto vremena, među kojima je stranka Savez za Srbiju, sa oko 27 odsto, bila najzastupljenija u programu. Lista "Aleksandar Vučić - Za našu decu" na toj televiziji učestvovala je sa oko 4,9 odsto u predizbornom programu.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi