Vesti
20. 12. 2012.
Grujić: Medijska strategija bez odgovora
Potpredsednik Vlade Vojvodine i pokrajinski sekretar za kulturu i javno informisanje Slaviša Grujić izjavio je danas da će stvaranje nove medijske strategije u našoj zemlji biti dugotrajan proces, jer ima dosta pitanja na koja još nema pravih odgovora, poput onih o regionalizaciji ili privatizaciji medija.
Stvaranje nove medijske strategije u Republici, a time i na nivou Vojvodine, biće dugotrajan proces jer "ima dosta nepokrivenih pitanja, za koja ne postoje adekvatni odgovori", rekao je Grujić predstavnicima medija okupljenim na tradicionalnom novogodišnjem prijemu u pokrajinskoj vladi.
"U Pokrajini imamo svoje mišljenje o tim i drugim ključnim pitanjima buduće medijske strategije i to ćemo predočiti kroz radna tela i razgovore o tom dokumentu", kazao je Grujić.
Napominjući da su mnogi mediji u vrlo teškoj finansijskoj situaciji, s malim izgledima da uskoro ona bude nešto bolja, Grujić je istakao da će se potruditi da iz pokrajinskog budžeta pomognu koliko god to bude moguće onima kojima je pomoć najpotrebnija.
On je podsetio i stalno aktuelno pitanje pokrajinskog medijskog javnog servisa, pre svega na rad Radio-televizije Vojvodine u neodgovarajućoj zgradi, ali i na potrebu da se nađe najbolji model da tom javnom servisu bude vraćen novac od pretplate.
Predstavnike medija pozdravio je dugogodišnji dopisnik Politike Borivoj Erdeljan, koji je više od pet decenija u novinarstvu, istakavši da je za bavljenje tim poslom osnovno neprekidno osećanje strasti u radu, uz stalno obrazovanje i iskustvo koje se vremenom stiče.
Erdeljan je mlađim kolegama poručio da u novinarskom delanju uvek održavaju distancu i da budu odmereni prema svemu, što donosi "trajnost i vrednost našem zanatu, koji će tako svi poštovati".
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.