Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Stvorili smo najveću medijsku kuću na zapadnom Balkanu!
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

12. 12. 2013.

Izvor: Kurir

Stvorili smo najveću medijsku kuću na zapadnom Balkanu!

Preuzimanjem 100 odsto udela u kompaniji „Aderia Media Srbija“ od vodećih evropskih izdavača „Sanoma“, „Styria media“ i „Gruner + Jahr“ naša kompanija „Kurir info“ postala je najveća medijska kuća na zapadnom Balkanu. Ovom akvizicijom u vlasništvu kompanije „Kurir info“ našlo se dvoje dnevnih novina, 18 magazina i 14 digitalnih izdanja.

Značajan događaj

Na ovaj način kompanija „Kurir info“ postala je lider u segmentima dnevnih novina, magazina i digitalnih izdanja. Neka od izdanja „Adria Media Srbije“ koja su sada vlasništvo „Kurir info“ su Elle, Cosmopolitan, Story, Men‘s Health, National Geographic, Sensa, Mama. Koliko je ovo značajan događaj u poslovnom svetu na području zapadnog Balkana, ali i šire, najbolje govori činjenica da je ova promena vlasnika „Adria Media Srbije“ zapala za oko i najuticajnijem njujorškom mediju iz oblasti finansija Vol strit džornalu. Ovom uglednom listu nije promakla informacija koja je uzdrmala medijsko tlo na zapadnom Balkanu, pa u svom tekstu prenosi da su „kompanija ‚Sanoma‘ i njeni partneri ‚Gruner + Jahr‘ i ‚Styria media‘ prodali svoju zajedničku investiciju ‚Adria Media Srbija‘ medijskoj kući ‚Kurir‘“.

U tekstu Vol strit džornala naglašava se da je ovom transakcijom označeno povlačenje „Sanome“ sa srpskog tržišta.

Informaciju su objavile i ruske Vedomosti.

Da ovi ugledni svetski listovi koji se bave analizom tržišta nisu slučajno preneli vest o preuzimanju „Adria medija Srbije“ od strane „Kurira info“, jasno je i zbog činjenice da je na ovaj način stvorena medijska kompanija koja već danas mesečno ostvari prodaju 220.000 primeraka magazina. Magazinska izdanja kompanije „Kurir info“ mesečno pročita preko 1.100.000 različitih čitalaca.

Ogromna čitanost

O snazi kompanije „Kurir info“ najbolje govori i impozantan podatak da ona mesečno proda 3,5 miliona primeraka dnevnih novina. Samo štampano izdanje dnevnih novina Kurir dnevno se proda u 120.000 primeraka, što znači da Kurir dnevno pročita 600.000 čitalaca.

Koliko poverenje čitaoci poklanjaju kompaniji „Kurir info“, najbolje se vidi po tome što je samo u novembru sadržaju na njenim portalima pristupilo 8.400.000 posetilaca.

Asocijacija medija

Poslovni poduhvat godine!

Zoran Sekulić, predsednik UO Asocijacije medija, smatra da je odluka Kurira da kupi izdavačku kuću „Adria Media Srbija“ hrabar potez menadžmenta kompanije i poslovni poduhvat godine na tržištu domaćih štampanih medija:

Dok tiraži štampanih medija u Srbiji padaju, Kurir udvostručava portfolio novinskih i digitalnih izdanja, sa ambicijom da prednjači u novom konceptu informisanja i uhvati korak sa savremenim trendovima u oblasti izdavaštva. Asocijacija medija pozdravlja ovaj poslovni potez svoje članice.

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi