Vesti
31. 12. 2013.
Samo najbolji će preživeti
Nedavno je završen 15. seminar medijskih trendova (SEMPL) na kom je učestvovalo preko 800 učesnika, od kojih je trećina iz regiona, uglavnom iz Srbije i Hrvatske.
Blizu trideset međunarodnih i domaćih predavača govorilo je o aktuelnim dešavanjima u medijsko komunikacijskoj industriji.
U Portorožu je krajem novembra završen Seminar medijskih trendova (SEMPL), koji je po petnaesti put organizovala firma Media Pool. Ovogodišnja konferencija privukla je 800 učesnika od kojih je trećina iz regiona, uglavnom iz Srbije i Hrvatske.
U prvom planu ovogodišnje konferencije, koja je organizovana pod sloganom „Lead or Let Die", bile su medijske tendencije koje menjaju regionalnu medijsku sliku.
„Ovogodišnji Sempl ponovo je dokazao da se više ne možemo osloniti na ustaljene prakse i tradicionalna rešenja koja ne vode do željenih rezultata unutar industrije koja se u poslednjoj deceniji suočava sa mnogim izazovima. Svi koji radimo u industriji medija i komunikacija moramo da počnemo da razmišljamo izvan tradicionalnih okvira i pronademo način da se izdvojimo u digitalnoj džungli. Predavači konferencije su se saglasili da je jedini način da se danas opstane uspostavljanje partnerstva i da više nema prostora za solo igrače.
Činjenica je da će tržište zadržati samo najbolje", rekla je Valerija Prevolšek, predsednica Sempla i direktorka Media Poola.
Slajdove predavača 15. Sempla možete pronaći na:
http://www.slideshare.net/seminarSempl.
Fotografije sa događaja možete pogledati na:

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.