Vesti
25. 02. 2014.
Za SNS ubedljivo najviše, rast SPS
Predstavnici koalicije oko SNS i dalje su najzastupljeniji u medijima, ali je razlika između te političke opcije i ostalih partija delimično umanjena tokom treće sedmice izborne kampanje, pokazuje analiza agencije za praćenje i analizu medija Kliping o tome kako izveštavaju nacionalne televizije u glavnim informativnim emisijama.
Najnovija analiza je za period od 16. do 22. februara.
"Prva je i dalje lista SNS sa 5.791 sekundom. Druga članica dosadašnje vladajuće koalicije SPS-PUPS-JS izdvojila se na drugom mestu sa 2.177 sekundi, a slede LDP, DS, URS i DSS.
U odnosu na prethodne dve sedmice, zabeležen je drastičan pad medijskog prostora koji je dobila koalicija oko Borisa Tadića, kao i rast vremena izdvojenog za vanparlamentarne stranke SRS i Dveri, iako one i dalje zaostaju za parlamentarnim partije za više od 50 odsto", objasnio je za Danas Ilija Vučević iz agencije Kliping.
Što se uravnoteženosti izveštavanja TV stanica tiče, sve su dale prednost članicama dosadašnje vladajuće koalicije - SNS i u manjoj meri SPS, dok su za nijansu umereniji pristup - sa više balansa u izveštavanju - imale TV Hepi i RTS.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.