Vesti
16. 04. 2014.
Ne daj da te spinuju
Medijska koalicija je pokrenula multimedijalnu kampanju Ne daj da te spinuju, da bi mlade ljude podstakla na kritički odnos prema svemu što čitaju, slušaju i gledaju.
Edukativnog je karaktera i ima cilj da ukaže na značaj kritičkog odnosa prema medijskim sadržajima i razlikovanje informacije od zabave i profesionalnog od neprofesionalnog novinarstva.
Kampanja je počela emitovanjem duhovitih radio i televizijskih spotova širom Srbije i deo je šireg projekta Kampanja za medijsku pismenost. Pokrenut je i sajt medijskapismenost.net, sa puno materijala, zanimljivosti i priručnika za srednjoškolce, profesore i novinare. Medijsku koaliciju čine Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDND), PU Lokal pres i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM).
Kampanju za medijsku pismenost bespovratnim sredstvima podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a realizuje je P.R.A. agencija, čiji kreativni tim je osmislio i napravio duhovite spotove.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.