Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Kampanja za zaštitu novinara u finalu Festivala kreativnosti
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

17. 06. 2014.

Autor: A. A. Izvor: Politika

Kampanja za zaštitu novinara u finalu Festivala kreativnosti

Kampanja „Hronike pretnji”, koju su realizovali agencija Sači i Sači Beograd, Komisija za istraživanja ubistava novinara i OEBS našla se među finalistima u kategoriji „Use of Media” na najvećem svetskom festivalu kreativnosti „Cannes Lions”, saopštila je B92.

U svrhu kampanje, jedna od 100 autentičnih pretnji koje su upućivane novinarima odabrana je i postala javna tako što je anonimno pismo objavljeno u 70.000 primeraka u dnevnim listovima „Blic”, „Politika” i „Danas”.

U isto vreme, video poruka povezana sa pretnjama upućenim istraživačkim novinarima postavljena je na veb-sajtove. Pretnje ubačene u novine i postavljene na internet imale su za cilj da stave čitaoca u poziciju novinara koji primaju pretnje svakodnevno.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi