Vesti
17. 06. 2014.
Kampanja za zaštitu novinara u finalu Festivala kreativnosti
Kampanja „Hronike pretnji”, koju su realizovali agencija Sači i Sači Beograd, Komisija za istraživanja ubistava novinara i OEBS našla se među finalistima u kategoriji „Use of Media” na najvećem svetskom festivalu kreativnosti „Cannes Lions”, saopštila je B92.
U svrhu kampanje, jedna od 100 autentičnih pretnji koje su upućivane novinarima odabrana je i postala javna tako što je anonimno pismo objavljeno u 70.000 primeraka u dnevnim listovima „Blic”, „Politika” i „Danas”.
U isto vreme, video poruka povezana sa pretnjama upućenim istraživačkim novinarima postavljena je na veb-sajtove. Pretnje ubačene u novine i postavljene na internet imale su za cilj da stave čitaoca u poziciju novinara koji primaju pretnje svakodnevno.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.